Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: نماینده مردم خرم آباد از خودکشی چند تن از مالباختگان موسسات مالی در لرستان خبر داد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، کانال اطلاع رسانی دکتر بیرانوندی، نماینده خرم آباد و چگنی در نشستی علنی در مجلس گفت: هر روز غصه ای بر قصه پرغصه موسسات اقتصادی و مالی افزوده شده و چند نفر از طلبکاران موسسه آرمان و سایر موسسات در لرستان خودکشی Suicide کرده اند و خانواده هایی نیز از هم پاشیده شده است، بنابراین نباید اجازه ادامه این مصیبت داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در تذکری به وزیرجهاد کشاورزی درخصوص وضعیت نامناسب دامداران به ویژه در استان لرستان نیز گفت: سامان بخشی به لبنیات، افزایش قیمت، پرداخت یارانه مستقیم به دامداران و کارخانه ها، هیچکدام اثربخش نبوده است، تنها طرح خرید تضمینی محصولات موثر بوده که متاسفانه ادامه پیدا نکرده است.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: معنای اقتصاد مقاومتی، جز با اتکا به تولیدات داخلی و صادرات غیرنفتی نیست، لذا با مشوق های لازم این مسیرها باید طی شود. متاسفانه علاوه بر موارد مذکور، یارانه به نهاده‌های دامی پرداخت نشده و برخی از واحدها نیز تعطیل گشته است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

خطرناکترین خواستگاری توسط پسر خلافکار از سولماز 17 ساله !

خانم معلم زیبا در کلاس درس بود که پسر دانش آموز سراغش رفت! + عکس

پیام ویدئویی داعشی احمق قبل از فاجعه پاریس+عکس و فیلم

این عکس دنیا را تکان داد + تصاویر

فیلمبرداری از تجاوز 2 دوست به دختر 14 ساله در بروجن

فوری / 2 راننده از خدا بی خبر صبح امروز در مشهد اعدام شدند / در ملاعام اجرا شد + عکس

پشت صحنه مناظره‌های جنجالی 88 که بود !؟

تجربه مرگ یک دختر که زنده شد / روحم از بدن جدا شد و از سقف خانه گذشت

حمله راننده شاسی بلند با تبر به یک خانواده تهرانی در بزرگراه + عکس

چرا پدرها در خلوت بچه‌هایشان خطرناک هستند! + عکس

مرگ مهربان ترین قاتل سریالی در زندان + عکس

امیرعلی کودک گمشده پس از 3 روز پیدا شد + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت حوادث Accidents اقتصادی خودکشی Suicide اقتصاد اخبار حوادث خودکشی مجلس مالباختگان حوادث خرم آباد لرستان خرم آباد اخبار خرم آباد عکس مرد روزنامه قتل اعدام فیلم تجاوز زندگی قاتل دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۶۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: فعال شدن صنایع راکد در لرستان و رفع مشکلات بیکاری نگاه ویژه دولت را می‌طلبد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی روز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه استاندار لرستان بیان کرد: مسئولیت در نگاه اسلام سختگیرانه است.

وی با اشاره به اینکه فرهاد زیویار انسانی اخلاق‌مدار و نجیب است، افزود: زیویار تمام توان خود را در مأموریتی که داشتند به کار گرفتند و تلاش‌های پیدا و پنهان در نزد خداوند متعال ثبت و ضبط است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی گفت: لرستان با وجود ظرفیت‌های فراوان و نیروهای انسانی متعهد و متخصص به علل داخلی و بیرونی در وضعیت موجود قرار گرفته است و تا وضعیت مطلوب فاصله دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر برنامه‌ریزی صحیح برای خروج استان از وضعیت موجود گفت و آرزوی موفقیت برای شفقت استاندار جدید لرستان گفت: با توجه به ظرفیت‌های لرستان اگر برنامه‌ریزی درستی صورت پذیرد می‌تواند به گونه‌ای عمل کرد که بیکاران استان‌های دیگر هم در این استان مشغول به کار شوند.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: در لرستان ۳۵ هزار میلیارد تومان صنایع راکد وجود دارد و بارها در تریبون نماز جمعه اعلام کردیم و برای فعال کردن آن نیاز به توجه ویژه دارد، همچنین مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور باید با تخصیص اعتبار فعال شوند و انتظار می‌رود استاندار جدید با ارتباط وسیع خود با مرکز بتواند در راه رفع این مشکلات اقدام کند و نگاه دولت به استان لرستان عوض شود.

وی با اشاره به اینکه گره‌ها در استان لرستان به دست مرکزنشینان حل می‌شوند، افزود: مردم لرستان، مردمی ولایتمدار و علاقه‌مند به نظام اسلامی هستند و امیدواریم تدابیری اندیشه شود که عمر خدمتگزاری استانداران ما به معدل خوبی برسد.

کد خبر 747319

دیگر خبرها

  • پشت پرده افزایش خودکشی رزیدنت‌ها در ایران
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی خانه ملت می‌شوند
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان
  • آوای ۵۰۰۰ ساله در لرستان به روایت تسنیم از خنیاگران سرنا