Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتونیوز صبح زاگرس در این قسمت از عکس نوشته های خود به زلزله های پی در پی در دیار دنا و هراس مردم همزمان با بارش باران های سیل ها اختصاص داده شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازصبح زاگرس ،ذوق زدگی، واقعاً،باران، زلزله، ترس،جنگ زرگری،سرنوشت مبهم از جمله عکس نوشته های صبح زاگرس است.

          انتهاس پیام/.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۶۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران و کولاک برف استان زنجان را فرا می گیرد

محمد رضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه سامانه بارشی قوی از امروز (دوشنبه) وارد استان شده و تا روز چهارشنبه هفته جاری فعال خواهد بود، گفت: فعالیت این سامانه بارش های رگباری باران در مناطق مختلف استان به دنبال خواهد داشت وکه این بارش ها در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.

وی با بیان اینکه روزهای سه شنبه و چهارشنبه این بارش ها با رعد و برق و افزایش سرعت وزش باد همراه خواهد شد، افزود: شدت بارش ها طی روزهای امروز و فردا خواهد بود و طی روز چهارشنبه از شدت بارش ها کاسته خواهد شد و سامانه از استان خارج می شود.

رحمان نیا با بیان اینکه وزش باد شدید در ارتفاعات و مناطق بادگیر موجب کولاک برف خواهد شد، افزود: با توجه به شدت بارش ها و وقوع کولاک در ارتفاعات و مناطق کوهستانی هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای استان صادر شده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: در این شرایط جوی احتمال آبگرفتگی و لغزندگی معابر، اختلال در تردد، سیلابی شدن و طغیان رودخانه ها و مسیل ها، کاهش دید بر اثر بارش برف و کولاک در مناطق کوهستانی و خطر اصابت صاعقه در ارتفاعات وجود دارد.

رحمان نیا افزود: شهروندان و مسافران از تردد و توقف در حاشیه و بستر رودخانه ها و مسیل ها، فعالیت های کوهنوردی و سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند و در صورت ضرورت سفر، تجهیزات ایمنی زمستانی همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی روز چهارشنبه از استان خارج خواهد شد، ادامه داد: طی روزهای آینده تغییرات دمایی محسوسی را در استان نخواهیم داشت و صبح روزهای سه شنبه و چهارشنبه کمینه دما افزایش خواهد یافت.

کد خبر 6057840

دیگر خبرها

  • چند کتاب تازه‌ منتشر شد
  • پیش‌بینی هوای پایتخت طی روزهای آینده/ تهران از کی بارانی می‌شود؟
  • همه چیز به سود جواد نکونام در جریان است!
  • اتفاق دلگرم‌کننده برای پرسپولیسی‌ها
  • آماده‌باش کامل پلیس پایتخت برای تامین امنیت و آرامش مردم در نوروز و ماه‌رمضان
  • آماده‌باش کامل پلیس پایتخت برای تامین امنیت و آرامش مردم در نوروز و ماه رمضان
  • بارش باران و کولاک برف استان زنجان را فرا می گیرد
  • موج بارشی ۷۰ درصد ایران را فرا می‌گیرد | برف سنگین در دامنه‌های زاگرس | سه‌شنبه و چهارشنبه قید سفر را بزنید | سیلابی شدن این مناطق قطعی است
  • توقف تیم شهرداری ارومیه در مقابل طبیعت
  • سرگذشت «مرموزترین کتاب جهان» که هیچ‌کس نمی‌داند دربارۀ چیست (+عکس)