Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم قرائت مناجات شعبانیه با نوای گرم "حاج مهدی منصوری" مداح اهل بیت علیهم السلام و با استقبال پرشور جوانان گچساران در جوار بارگاه شهدای خوشنام این شهربرگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،مراسم قرائت مناجات شعبانیه با نوای گرم "حاج مهدی منصوری" مداح اهل بیت علیهم السلام در جوار بارگاه شهدای خوشنام گچساران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضورخانواده‌های معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس در مراسم مناجات شعبانیه و در جوار بارگاه شهدای خوشنام این شهرستان شکوه خاصی به این مراسم معنوی بخشیده بود.

مسئولان ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی گچساران و اقشار مختلف مردم شهیدپرور، ولایی و متدین گچساران نیز حضور پرشوری در این مراسم داشتند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم روحانی و معنوی برای سلامتی و تعجیل ظهور آخرین ذخیره الهی، حضرت مهدی (عج) و سلامتی نائب بر حقش،مقام معظم رهبری دست به دعا برداشتند.

حضرت امام راحل در فرازی از فرمایشات ارزشمندشان در ارتباط با فضیلت و اهمیت قرائت مناجات شعبانیه فرمودند: «مناجات شعبانیه از بزرگترین مناجات و از عظیمترین معارف الهی و از بزرگترین اموری است که آنهایی که اهلش هستند می ‏توانند تا حدود ادراک خودشان استفاده کنند».

مناجات شعبانیه یکی از بهترین نوع مناجات با پروردگار متعال برای پالایش روح، صفای دل و تقرب به خدای سبحان بوده که هر ساله در روزهای پایانی ماه شعبان در این شهرستان برگزار می‌شود.

 

  انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۶۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در این مراسم حاضران ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در ادامه مسئولان با حضور در منزل شهید عبدالله جنگلی و شهیدان علی پنجه از سالها صبر و استقامت خانواده شهدا قدردانی و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.  

رسولی، مدیرآموزش و پرورش شهرستان مهاباد در این مراسم گفت: شهدا مایه افتخار و عزت ایران اسلامی هستند و امنیت و آسایش کنونی کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی و خون آنان است.

شهرستان مهاباد از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز  11 شهید فرهنگی و 67 شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اعلام شد
  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!
  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد برگزار شد
  • ببینید | لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران
  • فیلم/ لحظات دیدنی از مراسم تدفین دو شهید گمنام در مسجد جمکران