Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-23@13:35:26 GMT

شورای عالی امنیت ملی اظهارات نماینده سردشت را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۳۷۰۱۸

رویداد۲۴-یک مقام مطلع در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی مطالب مطرح شده از سوی نماینده سردشت و پیرانشهر در مورد محتوای جلسه وی با دریابان شمخانی را تکذیب کرد و با اظهار تاسف نسبت به اظهارات غیر واقعی نامبرده، خواستار رسیدگی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان به این اقدام غیر اخلاقی شد.خضری نماینده سردشت و پیرانشهر در گفت‌وگویی اعلام کرده بود: دریابان شمخانی مخالفت رییس جمهور را دلیل بسته شدن معابر کوله بری عنوان و تاکید کرده است که رییس جمهورحتی با فعال شدن یک ماهه این معابر در ایام نوروز هم موافقت نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

کلیدواژه: شورای عالی امنیت ملی اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۷۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرزهای ایران می‌شود

«شهریار حیدری» نایب‌رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سفر رییس‌جمهور به پاکستان، اظهار کرد: پاکستان یکی از کشورهای مهم در همسایگی ایران است و از آنجایی که ایران و پاکستان دارای اشتراکات دینی، فرهنگی و تاریخی زیادی با یکدیگر هستند، سفر رییس‌جمهور و دیگر مقامات کشورمان به پاکستان، بسیار مهم بوده و منجر به توسعه روابط دو کشور خواهد شد.

وی افزود: سفر رییس‌جمهور به پاکستان در شرایطی انجام شده که دولت جدید پاکستان به تازگی بر سر کار آمده است و قطعاً یکی از دغدغه‌های جدی ما آن است که دولت جدید پاکستان، اقدام جدی‌تری برای حفظ امنیت مرزها انجام بدهد.

نایب‌رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از آنجایی که ما مرزهای طولانی با پاکستان داریم، امنیت این مرزها بسیار مهم است و سفر رییس‌جمهور به پاکستان تأثیر به سزایی بر تقویت امنیت مرزهای کشورمان خواهد داشت.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: علاوه بر ضرورت توجه به مسایل امنیتی، قطعاً سفر رییس‌جمهور به پاکستان برای تقویت روابط دو کشور در حوزه مسایل اقتصادی نیز دارای اهمیت است و لازم است موانع تجاری روابط ایران و پاکستان رفع شوند.

کد خبر 6086178 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • دبیر شورای عالی امنیت ملی وارد سن‌پترزبورگ شد
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی وارد روسیه شد
  • سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرزهای ایران می‌شود
  • ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده + عکس
  • علی‌اکبر احمدیان به روسیه می‌رود
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه سفر می‌کند
  • اشک‌های نماینده مالت و رئیس شورای امنیت از سخنان نماینده فلسطین درباره رنج‌های غزه + فیلم
  • (ویدئو) اشک‌های نماینده مالت و رئیس شورای امنیت از سخنان نماینده فلسطین
  • اشک‌های نماینده مالت و رئیس شورای امنیت از سخنان نماینده فلسطین درباره رنج‌های غزه