Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته تصویری از مانینگ داور چینی دیدار دو تیم پرسپولیس و الجزیره ثبت شد که در حال پرتاب یک بطری به بیرون از زمین مسابقه بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز گذشته(دوشنبه) تصویری از مانینگ داور چینی دیدار دو تیم پرسپولیس و الجزیره ثبت شد که در حال پرتاب یک بطری به بیرون از زمین مسابقه بود که مشاهده می کنید:

سال گذشته تماشاگران پرسپولیس به دلیل پرتاب مواد آتش زا از حضور در دیدار حساس برابر لخویا محروم شدند تا سرخپوشان که در لیگ قهرمانان فصل گذشته به دلیل مصاف با نماینده های کشور عربستان، از میزبانی محروم بودند در مقابل نماینده قطر نیز به این شیوه از حضور هواداران خود محروم شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته در گزارش AFC استفاده از مواد آتش‌زا مورد توجه قرار گرفته بود. در نامه کنفدراسیون با اشاره به اینکه باشگاه پرسپولیس در سال ۲۰۱۵ به خاطر رفتارهای مشابه تماشاگران خود با محرومیت تعلیقی روبرو بوده است، آن حکم را پس از دو سال برای بازی با لخویا اعمال کرد.

البته این محرومیت شاید برای هواداران پرسپولیس درسی برای عدم تکرار رفتارهای مشابه شد، اما هفته گذشته و در دیدار رفت دو تیم استقلال و ذوب آهن باز هم شاهد پرتاب مواد محترقه به زمین بودیم؛ اتفاقاتی که می تواند در صورت صعود سبزپوشان به مرحله بعدی گریبان این تیم را بگیرد.

روز گذشته پرسپولیس در شرایطی برابر الجزیره میزبانی می کرد که حضور ۱۰۰ هزار هوادار در ورزشگاه آزادی، نگرانی هایی را بابت استفاده از مواد آتش زا و تبعات آن به وجود آورده بود؛ با این حال محرومیت های قبلی درس خوبی به هواداران سرخپوش داده و آنها از تکرار رفتارهای گذشته مقابل چشمان تیزبین ناظران AFC خودداری کردند.

همچنان در ورزشگاه آزادی شاهد فحاشی روی سکوها و همچنین پرتاب بطری به زمین مسابقه بودیم، که به مراتب بهتر از پرتاب نارنجک دستی است و تبعات آن نیز کمتر خواهد بود؛ اما امیدواریم که این رفتارها نیز در بازی های آینده دیده نشود تا تیم های ایرانی بتوانند به خوبی از مهم ترین ظرفیت خود در بازی های آسیایی که اقبال تماشاگران به ورزش فوتبال است، نهایت بهره را ببرند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سرمربی الجزیره سرمربی پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا نتیجه بازی پرسپولیس و الجزیره محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی پرسپولیس تهران استقلال تهران فوتبال ایران تیم پرسپولیس مهدی طارمی لیگ قهرمانان آسیا رونالدو باشگاه پرسپولیس فوتبال تراکتورسازی علی کریمی فوتبال جهان برانکو تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی لیموچی ستاره جوان آلومینیوم اراک که این روزها با عملکرد خوبش مورد توجه فوتبالدوستان قرار گرفته است در بازی رفت مقابل پیکان با اشتباه عجیبی که داشت پیش از سوت پایان نیمه اول و در حالی که اراکی‌ها یک بر صفر از حریف خود عقب بودند آنها را ده نفره کرد و از زمین مسابقه اخراج شد.

لیموچی نزدیک به نقطه کرنر و دور از هیجان‌های مسابقه با حرکت خطرناکی که روی بازیکن پیکان انجام داد کارت قرمز مستقیم دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد تا آلومینیوم تحت فشار بیشتری قرار بگیرد، البته لیموچی در ابتدای فصل از تیم پیکان به آلومینیوم منتقل شده و تقابل با هم‌تیمی‌های سابق برای این بازیکن جوان هیجان خاصی ایجاد کرده بود و تحت تاثیر همین موضوع با جدیت خاصی بازی را دنبال می‌کرد و همین علتی برای اخراج او شد.

ویدئو: 317528

لیموچی که از ابتدای فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت در هفته‌های اخیر یکی از ستاره‌های تاثیر لیگ برتر بوده و با نمایش درخشانی که مقابل استقلال و پرسپولیس ارائه کرد با اعتماد به نفس بیشتری در دیگر مسابقات هم به میدان می‌رود.

او در بازی روز دوشنبه مقابل پیکان علاوه بر اینکه مقابل هم‌تیمی‌های سابق خود بازی خواهد کرد این فرصت را هم خواهد داشت که اخراج بازی رفت را با درخشش در این مسابقه جبران کند و بتواند در کسب امتیاز برای آلومینیوم تاثیرگذار باشد.

دیگر خبرها

  • انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • چرا بعد از دستشویی، شستشو با آب بهتر از پاک کردن با دستمال است؟
  • پاس سردار فقط هالند را می‌خواست!
  • باید باز هم از اوسمار حمایت کرد
  • برخورد ۲ شراره خورشیدی قوی به زمین
  • برخورد دو شراره خورشیدی قوی به زمین
  • عکس| شهاب زاهدی از پله بهتر است!
  • روایت مدیر تیم سپاهان از بانوان هوادار پرسپولیس؛ پرتاب سنگ و آب جوش، فحاشی و حرکات بسیار ناشایست
  • هجوم هواداران رودا کرکراد به زمین مسابقه با تصور صعود به لیگ برتر هلند! / فیلم