Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین جراحی VNS‌ (کارگزاری دستگاه کنترل تشنج‌های مقاوم به درمان) در ایران صورت پذیرفت. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵ اجتماعی پزشکی نظرات

به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، دکترعلیرضا ابراهیمی - جراح مغز و اعصاب بیمارستان فوق تخصصی، نورافشار درباره انجام عمل جراحی VNS‌ (کارگزاری دستگاه کنترل تشنج‌های مقاوم به درمان)، اظهار داشت: برای نخستین بار عمل جراحی VNS‌ توسط تیم پزشکی بیمارستان فوق تخصصی نورافشار انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در روز 25 اردیبهشت ماه بیمار 11ساله ای که دچار تشنج بود با استفاده از تکنیک کارگزاری دستگاه محرک عصب واگ در گردن، تحت عمل جراحی قرار گرفت، این بیمار به مدت 2 روز در بیمارستان بستری خواهد بود و پس از آن به زندگی عادی خود باز خواهد گشت.

جراح مغز و اعصاب بیمارستان فوق تخصصی نورافشار با تاکید بر اینکه یک تیم پزشکی انگلیسی چندین سال قبل این عمل جراحی را انجام داده بود، تصریح کرد: با ارتقاء‌سطح علمی جراحان ایرانی در سطح جهانی، موفق شدیم برای نخستین بار این عمل جراحی را در بیمارستان فوق تخصصی نور افشار انجام دهیم.

به گفته وی، کارگزاری دستگاه کنترل تشنج‌های مقاوم به درمان در داخل کشور می‌تواند سالانه، میلیون‌ها دلار صرفه جویی ارزی برای کشور به همراه داشته باشد.

جراح مغز و اعصاب بیمارستان فوق تخصصی نورافشار خاطرنشان کرد: تمام بیمارانی که دچار تشنج‌های مقاوم به درمان هستند می‌توانند همه روزه از ساعت 7 تا 19 برای ویزیت و درمان با شماره تلفن 7582 و 22824059 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

R1014143/P1014143/S2,24/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت بهداشت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت بهداشت وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۸۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی

امتداد - تجهیز و بهره‌برداری بخش ام آر آی بیمارستان آرام با حمایت‌های بانک ملی ایران در استان البرز انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بخش ام آر آی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی آرام با حضور مجتبی عبداللهی استاندار البرز، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان و مدیر امور شعب استان البرز بانک ملی ایران و نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی افتتاح و به بهره برداری رسید .

استاندار البرز در حاشیه این مراسم از تشکیل قرارگاهی  با عنوان رشد تولید با مشارکت مردم در البرز خبر داد و گفت: این قرارگاه در قالب کارگروه‌های تخصصی تشکیل شد تا ابعاد و مسیرهای مختلف تحقق شعار سال احصا و در استان البرز اجرایی و عملیاتی شود.

عبداللهی از دست اندرکاران اجرای پروژه بیمارستانی آرام طب در بخش خصوصی و دولتی قدردانی نمود وگفت: نقش اثر گذار مدیران استانی و بانک ملی ایران نیز به جهت حمایت و تامین منابع مالی مورد نیاز در تجهیز و راه اندازی این بیمارستان ملموس و قابل تقدیر است.

 

 گفتنی است بیمارستان تخصصی آرام با مشارکت مالی و حمایت‌های بانک ملی ( شعبه ممتاز جهانشهر ) در سال گذشته راه اندازی و تجهیز شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • کاشت الکترود عمقی مغز برای درمان «سندروم لی» یک زن ۲۳ ساله
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز
  • عفونت‌های ادراری و پروستات از جمله بیماری‌های شایع
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • برخی رشته‌های تخصصی پزشکی در حال حذف شدن است
  • مشکل بخش درمان چهارمحال و بختیاری عدم ماندگاری پزشکان است
  • ثبت بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تأمین اجتماعی در زنجان
  • جدیدترین پیشرفت‌های درمان سرطان در همایش جامعه اورولوژی
  • اختصاص دستگاه تخصصی آنژیوگرافی عروق قلبی به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد
  • آغاز فعالیت پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند