Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@11:28:27 GMT

سید حسن خمینی: شوراها زبان اعتراضات و انتقادات جامعه باشد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۳۸۲۵۴

‍‍‍‍‍‍

حجم ویدیو: 3.26M | مدت زمان ویدیو: 00:00:47 دانلود ویدیو انتهای پیام

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 سید حسن خمینی شورای عالی استان ها زبان اعتراضات انتقادات جامعه موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۸۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنتونی: گلزنی مقابل لیورپول لحظه مهمی برای من بود؛ تلاش می‌کنم از انتقادات یاد بگیرم

وینگر برزیلی و ۲۴ ساله شیاطین سرخ، در تلاش است تا خودش را به سطح مورد انتظار هواداران این باشگاه برساند. 

آنتونی می‌گوید در تلاش است با بهبود توانایی‌های خود در تمرینات، پیشرفت مد نظر هواداران منچستریونایتد را تجربه کند. 

طرفداری | به گزارش United Stand، آنتونی در جریان برد ۴-۳ روز گذشته منچستریونایتد مقابل لیورپول موفق شد تا دومین گل خود طی ۱۱ ماه اخیر را به ثمر برساند. او این گل را، گلی ارزشمند برای خود و تیمش می‌داند. 

بازی خیلی خوبی بود. تیم ما تا آخرین لحظه جنگید. نشان دادیم که منچستریونایتد مقابل هوادارانش چه قدرتی دارد. ما این شانس را داریم تا جام دیگری برای این باشگاه کسب کنیم و برای این هدف خواهیم جنگید. قهرمان شدن با یونایتد، رویای همه است. 

گلی که زدم، خیلی مهم بود؛ این فرصت را به ما داد تا به وقت‌های اضافه برویم و برای برنده شدن تلاش کنیم. از نگاه شخصی، لحظه خیلی مهمی برای من بود. من به این گل نیاز داشتم. من در تمرینات روی پای راستم کار کرده‌ام تا بهتر شود. امیدوارم به عنوان یک وینگر، بهترین تلاشم را برای کمک به تیم در امور دفاعی انجام داده باشم. 

در این بازه، چیزهای زیادی یاد گرفتم. تلاش می‌کنم از هر انتقاد یاد بگیرم و متوجه شوم که از کدام جهت جای پیشرفت دارم. من در سکوت تلاش کرده‌ام تا بهتر شوم و فوتبال خودم را درون زمین به نمایش بگذارم. من از پتانسیل خودم آگاه هستم و می‌دانم که چرا منچستریونایتد مرا استخدام کرد. می‌خواهم همه این‌ها را درون زمین جبران کنم. هم تیمی‌ها و خانواده‌ام اعتماد به نفس زیادی به من می‌بخشند. من قدردان منچستر هستم؛ بودن در اینجا، رویایی بود که یک عمر داشنم. 

از دست ندهید ????????????????????????

عاشقانه‌های توماس مولر و کره اسبش! (فیلم) مهاجم معروف بلژیکی روی هوادار، فن کشتی کچ زد! (فیلم) مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا در دام اعتیاد عادل فردوسی پور بازنشسته شد؛ خداحافظ صداوسیما ادگار داویدز به زودی در ایران؛ عیدتون مبارک!

دیگر خبرها

  • بی‌توجه به انتقادات، رحیم استرلینگ در چلسی می‌ماند تا خودش را ثابت کند
  • (ویدئو) انتقادات شدید آیت‌الله علوی بروجردی از مسئولان: مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند
  • کاظم صدیقی کیست؟ /انتقادات به ساخت حوزه علمیه شیک و لاکچری در یکی از گرانترین مناطق تهران
  • بالا بودن حق انشعاب و لوله کشی فاضلاب از زبان اهالی شهرک ساوج خمینی شهر
  • آنتونی: گلزنی مقابل لیورپول لحظه مهمی برای من بود؛ تلاش می‌کنم از انتقادات یاد بگیرم
  • در جریان اعتراضات سال ۱۴۰۱، ۲۰۲ نفر از مردم کشته شدند
  • در جریان اعتراضات سال گذشته، ۲۰۲ نفر از مردم جان خود را از دست دادند
  • پیش بینی بودجه ۴۰۰ میلیارد تومانی برای حریم تهران در سال ۱۴۰۳
  • راز انتقادات آمریکا از اسرائیل
  • اعتراضات فعالان محیط زیست در بخش‌های مختلف آلمان