Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حال حاضر بخش عظیمی از بار فرهنگ و هنر کشور بر دوش هنرمندان استانهاست و استانها باید بیش از دوره‌های گذشته در حوزه فرهنگ و هنر مورد توجه قرار گیرند.

وی گفت: در همین راستا در سفرهایی که به استانهای مختلف کشور داریم، تفاهم‌نامه‌هایی در راستای توسعه زیرساخت های فرهنگی هنری و همچنین حمایت از برنامه‌های فرهنگی هنری با استانها منعقد می شود‌ که روز گذشته تفاهم نامه‌ای با حدود 90 میلیارد تومان اعتبار با استان کرمانشاه منعقد کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته با این اعتبارات تمام مشکلات حوزه فرهنگ و هنر استانها مرتفع نمی شود و امیدواریم مکمل های دیگری نیز برای کمک به حوزه فرهنگ و هنر مورد استفاده قرار گیرد.

صالحی گفت: استانداران باید در حوزه اقتصاد فرهنگ فعال شوند و از ظرفیت‌های فرهنگی هنری استفاده کنند.

وی گفت: اعتبارات ما در زمینه بیمه فعالان فرهنگی محدود است، با این وجود سال گذشته توانستیم 10 هزار نفر فعال فرهنگی جدید را بیمه کنیم و از 19 هزار نفر سال 95 به حدود 30 هزار نفر برسانیم.

صالحی در ادامه از تدوین بسته حمایتی جدید حمایت از اصحاب رسانه خبر داد و افزود: معاونت مطبوعاتی جدید در حال تدوین این بسته است و در این راستا تمام روش های حمایتی گذشته لحاظ شده و موارد مثبت آن احصاء می‌شود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

تدوین بسته حمایتی جدید حمایت از اصحاب رسانه