Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-09@05:00:56 GMT

اجرای طرح ضیافت با هدف ایجاد آرامش در بازار

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۳۸۸۳۸

اجرای طرح ضیافت با هدف ایجاد آرامش در بازار

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محسن میرزایی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان کرمان گفت: طرح ضیافت همزمان با سراسر کشور با هدف ایجاد آرامش در بازار و اطمینان بخشی به مردم در زمینه تثبیت قیمت و تامین کالاهای اساسی اجرا می شود .

 میرزایی با بیان اینکه هیچ کمبودی فعلا در تامین کالاهای ضروری وجود ندارد افزود: 1200 تن برنج با قیمت هر کیلو 3900 و 6200 تومان / 600 تن مرغ با قیمت هر کیلو 6200 تومان / گوشت منجمد برزیلی با قیمت سردست هر کیلو 22600 و ران هر کیلو 23600 تومان و 800 تن شکر برای مصرف خانوار و 1000 تن بزای مصرف صنف و صنعت ذخیره شده و در صورت نیاز به بازار تزریق می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میرزایی همچنین تاکید کرد: مردم می توانند این کالاها را در برخی فروشگاهها که با نصب بنر به مردم اطلاع رسانی کرده اند تهیه کنند .

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان همچنین اعلام کرد: بازرسی ها در دو نوبت صبح و بعدازظهر برای کنترل بازار انجام می شود و مردم می توانند شکایت احتمالی خود را از وضعیت بازار با شماره تلفن 124 از ساعت 8 صبح تا 8 شب اطلاع دهند تا رسیدگی شود .

 

انتهای پیام/س

 

طرح ضیافت باهدف ایجاد آرامش در بازار استان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی سازمان صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۸۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۳۱۹ کیلو شمش طلا در مرکز مبادله+ قیمت

به گزارش خبرگزاری مهر، دیروز ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و در بیست و چهارمین جلسه حراج شمش طلا که در مرکز مبادله ایران برگزار شد، ۳۱۹ کیلو گرم شمش طلای استاندارد با عیار ۹۹۵ در هزار معامله شد.

از مجموع ۴۱۰ کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج‌های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، ۳۱۹ کیلوگرم با میانگین قیمت چهار میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد.

گفتنی است، در مجموع ۲۴ جلسه حراج حضوری مرکز مبادله ایران، حدود ۳,۵ تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

لازم به ذکر است، عرضه کنندگان شمش طلا در مرکز مبادله ایران، واردکنندگان شمش طلا و تولیدکنندگان داخلی شمش طلا هستند. متقاضیان این تالار نیز شامل تولیدکنندگان و سازندگان فعال مصنوعات طلا، فروشندگان عمده شمش طلا، خرده فروشان طلای آبشده و بانک‌های عامل با تأیید بانک مرکزی هستند.

کد خبر 6100391 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • آرامش در بازار خودرو
  • کشف تخلف میلیاردی در بازرسی از یک طلا فروشی
  • فروش ۳۱۹ کیلو شمش طلا در مرکز مبادله+ قیمت
  • تشکیل زنجیره انسانی مردم کرمان در حمایت از طرح نور پلیس
  • با اجرای قانون «ساماندهی بازار زمین» التهابات در بخش مسکن کاهش می‌یابد
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبه الگوی کشت تنها راهکار تنظیم بازار میوه و صیفی
  • آخرین قیمت گوشت و دام زنده اعلام شد
  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • سبزیجات در مدار گرانی+جدول
  • انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله/ «توضیحات ارائه شده شهرداری مبهم بود»