Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-24@11:03:24 GMT

استفساریه افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان تصویب شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۳۸۹۶۲

استفساریه افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان تصویب شد

به گزارش پارس نیوز، 

 

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تصویب استفساریه مربوط به افزایش حقوق کارکنان به میزان ۲۰ درصد در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

محمدرضا تابش در توضیح جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، گفت: با توجه به تصویب دو فوریت طرح استفساریه افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان در صحن علنی، این موضوع در جلسه امروز کمیسیون برنامه با حضور جمشید انصاری معاون رییس‌جمهور و مدیرانی از سازمان برنامه و بودجه مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، بعد از بحث و تبادل نظر کمیسیون برنامه و بودجه این استفساریه را به تصویب رساند.

بر این اساس، کسانی که کمترین حقوق را دریافت می‌کنند میزان افزایش حقوق آنها در سال جاری ۲۰ درصد خواهد بود و مابقی به صورت پلکانی یا نزولی افزایش حقوق دارند.

موضوع استفساریه این است آیا منظور از افزایش پلکانی نزولی حقوق مندرج در جزء یک بند الف تبصره ۱۲ قانون بودجه ۹۷ که طبقات پایین‌تر افزایش بیشتری برخوردار شوند، میزان افزایش پایین‌ترین طبقه ۲۰ درصد و بالاترین طبقه یک درصد است که در پاسخ این موضوع تایید شده است.

با توجه به تصویب کمیسیون برنامه و بودجه، فردا در جلسه علنی کلیات و جزئیات این طرح دو فوریتی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: عضو کمیسیون برنامه و بودجه برنامه و بودجه معاون سازمان برنامه و بودجه بودجه قانون جلسه علنی کمیسیون برنامه و بودجه پارس مجلس افزایش حقوق پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۸۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۷ همت به طرح دارویار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از خانه ملت سلمان اسحاقی در تشریح نشست مشترک اعضای این کمیسیون با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: تامین دارو، شیرخشک و تجهیزات پزشکی از موضوعات مهمی است که در اولویت کمیسیون بهداشت مجلس قرار دارد و برای تحقق این مهم باید هماهنگی هایی میان متولیان یعنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با محوریت سازمان غذا و دارو، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه انجام شود و این مساله مهم دراین نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

اسحاقی افزود: بحث معیشت کادر درمان، تبدیل وضعیت نیروهای طرحی و استفاده از ظرفیت این نیروها و تعرفه گذاری پرستاری از جمله مسائل و موضوعات مطرح شده توسط اعضای کمیسیون بود .همچنین استفاده از ظرفیت برنامه هفتم و بودجه 1403 در پیشبرد اهداف نظام سلامت مورد بررسی قرار گرفت .

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی یادآور شد: توجه به مشکلات حوزه سلامت توسط کمیسیون بهداشت به گونه‌ای است که در پی نشست کمیسیون بهداشت با مسئولان وزارت بهداشت، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه، ۷ همت بابت پرداخت مطالبات ذی نفعان اصلی یعنی داروخانه‌ها و شرکت‌های پخش اختصاص یافت که اتفاق مثبتی در زمینه تامین دارو ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • دارو باز هم داد مجلس را درآورد؛ دارویار پس از ۲ سال به کجا رسید؟
  • اختصاص ۷ همت به طرح دارویار
  • افزایش ۵۷ درصدی دستمزد ۱۴۰۱ بیکاری را ۸ درصد کاهش داد
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران: از کارکنان بیشتر شده
  • قالیباف: پیش از تصویب جداول تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • تخصیصات فعلی اعتبارات به صورت علی الحساب است
  • تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است
  • پیش از تصویب جداول، تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است