Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کریم انصاری‌فرد مهاجم تیم ملی ایران درباره حضور در تمرینات تیم ملی بیان کرد: خداراشکر پس از اتمام فصل به اردوی تیم ملی آمدم و از حالا خود را برای جام جهانی آماده می‌کنم. امیدوارم تمام شرایط تیم ملی برای حضور در این مسابقات سخت فراهم شود و فضای خوب و مناسبی شکل بگیرد تا به بهترین شکل آماده حضور در جام جهانی شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره حواشی اطراف تیم ملی گفت: حواشی همیشه وجود دارد، اما خدا را شکر بازیکنان کار خودشان را انجام می‌دهند و بدون توجه به حواشی سعی می‌کنند در زمین حرفشان را بزنند. امیدوارم این حواشی زودتر ختم به خیر شود و همه دست به دست هم بدهند تا تیم ملی بدون حاشیه به جام جهانی برود.

انصاری فرد افزود: بحث آبروی کشورمان در میان است. جام جهانی بزرگترین رویداد فوتبال است. در این مسابقات هر نتیجه‌ای بگیریم فوتبال ایران به نمایش گذاشته می‌شود و امیدوارم در جام جهانی سربلند شویم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره شانس حضورش در ترکیب اصلی تیم ملی با توجه به آمادگی سایر مهاجمان گفت: همیشه رقابت در تیم ملی وجود دارد، اما تمام بازیکنان حاضر در اردو سالم هستند و با آمادگی کامل در تمرینات شرکت می‌کنند. امیدوارم هر بازیکنی در ترکیب اصلی تیم ملی است بتواند موثر باشد و بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم. تفاوتی ندارد چه بازیکنی در ترکیب قرار بگیرد.

انصاری فرد درمورد شانس تیم ملی برای درخشش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: امیدوارم این اتفاق رخ دهد چراکه تیم اول آسیا هستیم و سعی می‌کنیم در جام جهانی بهترین عملکرد را ارائه دهیم. برای کسب نتیجه مطلوب راهی روسیه می‌شویم و تمهیدات لازم از سوی کادر فنی اتخاذ شده است. آغاز تمرینات تیم ملی در این مقطع در راستای همین تمهیدات است و امیدوارم همه امکانات برای تیم ملی فراهم شود چرا که می‌خواهیم بهترین نتایج را در این رقابت‌ها کسب کنیم تا انتظار‌های مردم برآورده شود.

انصاری فرد درمورد از دست دادن عنوان آقای گلی لیگ یونان و احتمال حضورش در تیمی بزرگ‌تر از المپیاکوس اظهار داشت: فصل فوتبالی خوبی را پشت‌سر گذاشتم و اگر در روز آخر بدشانسی نمی‌آوردم، آقای گل می‌شدم. در مورد آینده‌ام هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و تصمیمی نگرفته‌ام.

انتهای پیام/

اظهارات کریم انصاری فرد درباره وضعیت تیم ملی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۹۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلاناریا ؛ این موجود توانایی بازرزایی عجیبی دارد! (+فیلم و عکس)

عصر ایران - پلاناریا (Planaria) یا کرم های مسطح پلاناریایی موجوداتی بسیار ابتدایی هستند زیرا فقط یک دستگاه عصبی نردبانی مانند دارند. پلاناریا بر اساس اکوتیپ خود طبقه بندی می شود زیرا گونه هایی وجود دارند که در زیست بوم های خشکی، زیست بوم های آب شیرین یا در زیست بوم های دریایی زندگی می کنند. این که چند گونه پلاناریا در سراسر جهان وجود دارد، نامشخص است.

پلاناریا گوشتخوار است و از انواع بی مهرگان کوچکتر مانند میگو و کک های آبی در زیستگاه های آبی یا دیگر کرم های کوچک تغذیه می کند. برخی از گونه های بزرگتر ساکن خشکی از کرم های خاکی نیز تغذیه می کنند. آنها به دور طعمه خود پیچیده و با ترشح نوعی مخاط آن را حل می کنند.

گونه های پلاناریا ممکن است جنسی و/یا غیرجنسی باشند. پلاناریای جنسی هرمافرودیت – دارا بودن هر دو اندام تناسلی نر و ماده – است و توانایی تخم گذاری دارد. به عنوان شکلی از تولیدمثل غیرجنسی، پلاناریا پس از آسیب دیدگی و جدا شدن یک قسمت از بدن خود توانایی شگفت انگیزی برای باززایی و شکل گیری دو موجود مستقل دارد.

اندازه پلاناریا می تواند بسیار متفاوت باشد به طوری که برخی از گونه های آب شیرین مانند Dugesia از چند میلیمتر پس از خروج از تخم تا یک سانتیمتر در زمان بالغ شدن رشد می کنند. برخی گونه های ساکن خشکی مانند Australoplana می توانند تا 4 سانتیمتر رشد کنند. پلاناریا می تواند بدن خود را گسترش داده و جمع کند و سلول های این موجود می توانند در زمان کمبود غذا کوچک شوند، از این رو، اندازه گیری دقیق آن دشوار است.

توانایی شگفت انگیز پلاناریا در باززایی خود توجهات بسیاری را به سوی این کرم مسطح جلب کرده است. در برخی موارد مستند، باززایی حتی از تکه یک دویستمی جدا شده از بدن اصلی صورت گرفته است. اگر سر پلاناریا از بدن جدا شود، قسمت سر یک دم جدید را شکل خواهد داد و در قسمت بدن جدا شده نیز یک سر جدید رشد می کند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کرم سر چکشی: بی رحم، جاودان و عجیب! (+فیلم و عکس)

دیگر خبرها

  • انصاری: استکبار قادر به پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها نیست
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • طرح کالابرگ فجرانه در قزوین روزانه ۱۰ هزار تراکنش دارد
  • این قورباغه‌ طلایی سمی‌ترین موجود جهان است
  • این قورباغه‌های زیبا، سمی‌ترین موجود جهان هستند (فیلم)
  • ◄ واردات لوکوموتیو آری یا خیر؟
  • حقیقت زیر پای تمدن افسار گسیخته غربی در حال لگدمال است
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • پلاناریا ؛ این موجود توانایی باز زایی عجیبی دارد! (+فیلم و عکس)
  • پلاناریا ؛ این موجود توانایی بازرزایی عجیبی دارد! (+فیلم و عکس)