Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@20:41:56 GMT

پاسخ مطهری به نماینده دلواپس: کاری نکنید نتیجه عکس بدهد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۳۹۰۵۵

پاسخ مطهری به نماینده دلواپس: کاری نکنید نتیجه عکس بدهد

به گزارش جماران؛ خبرآنلاین نوشت: ترجیع بند سخنان نمایندگان منتقد دولت پس از خروج آمریکا از برجام، تاکید بر اجرای قانون اقدام متقابل از سوی دولت است. در همین راستا هم 50 نماینده به روحانی تذکر دادند که باید این قانون را اجرا کند؛ هم 100 نماینده در نامه به روحانی این موضوع را به او متذکر شدند.

در ادامه این روند حسینعلی حاجی‎دلیگانی از نمایندگان دلواپس مجلس نیز در پایان جلسه علنی امروز در تذکری با اشاره به تصویب این قانون در سال 1394 و الزامات رهبری برای اجرای آن؛ گفت: یکی از بندهای آن الزامات که گفته تضمین‌های قوی و کافی برای جلوگیری از تخلف طرف‌های مقابل تدارک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله آن اعلام کتبی رئیس جمهور آمریکا و اتحادیه اروپا مبنی بر لغو تحریم هاست، این اجرا نشده است. چرا این مهم اجرایی نشده است؟

او با اشاره به اینکه آمریکا بیش از 20 بار برجام را نقض کرده است، افزود: اکنون با خروج آمریکا از برجام نقض فاحش آن انجام شده است. متاسفانه مردم ما از امتیازی در توافق با آمریکا برخوردار نشدند. با این اوصاف چرا ما نباید قانون اقدام متقابل را اجرا کنیم؟

علی مطهری که در غیاب لاریجانی ریاست جلسه ظهر امروز را برعهده داشت، در پاسخ به اخطار حاجی دلیگانی گفت: در همان قانون اقدام متقابل خیلی از مسائل به شورای عالی امنیت ملی ارجاع شده، این شورا نیز هیئت نظارت بر اجرای برجام را تعیین کرده است و همه تصمیمات توسط این هیات گرفته می شود که با توجه به رفتار طرف مقابل و با قوانین موجود و رهنمودهای مقام معظم رهبری، این هیئت باید تصمیم بگیرد.

وی در واکنش به اینکه باید از رئیس جمهور آمریکا امضا گرفته می شد، اظهار کرد: این پیشنهاد خوبی بوده ولی زورشان نرسیده و ما نیز نمی توانیم بگوییم. همه ما به دنبال منافع انقلاب و نظام هستیم و می خواهیم بهترین تصمیم را بگیریم، از این رو نباید کاری کنیم که نتیجه معکوس عاید ما شود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 حسن روحانی علی مطهری مقام معظم رهبری برجام دلواپسان نماینده دلواپس موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۹۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ غیرمنتظـره علی مطهری به جنجال اخراج دختر دف‌نـواز | فیلـم

 علی مطهری به ماجرای جلوگیری از دف‌نوازی یک دختر در مراسم چهل‌ و‌ پنجمین سالگرد آیت‌الله «مرتضی مطهری»‌ واکنش نشان داد.

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی نوشت:  از «علی مطهری» درباره ویدئوی ناراحت کننده ممانعت از اجرای نوازنده خانم دف در مراسم سالگرد پدرش، مرتضی مطهری پرسیدم. ویدئویی که واکنش های فراوانی را باعث شده است؛ پاسخ داد: «لزومی نمیبینم واکنشی داشته باشم!».

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گروسی: ایران باید دسترسی به یکسری تاسیسات خاص را بدهد
  • کاری که زنان با دختر دف‌نواز کردند! فرزند مطهری : «من مخالفتی نداشتم برخی زنان گفتند نباید دف بزند» می‌گویند لاک غلیظ داشته است (فیلم)
  • مظفری‌زاده: نتایج ما بهتر شده است ولی با خمس مشکلی نداشتیم
  • فیلم| آمریکا از برجام خارج شده است و به تعهدات خود عمل نکرده است
  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • پاسخ غیرمنتظـره علی مطهری به جنجال اخراج دختر دف‌نـواز | فیلـم
  • فیلمی از سخنرانی قرائتی؛ هر کاری که دشمن را جر بدهد، عمل صالح است
  • (ویدئو) محسن قرائتی: هر کاری که دشمن را جر بدهد، عمل صالح است
  • ببینید | حجت‌الاسلام قرائتی: هر کاری که دشمن را جر بدهد، عمل صالح است
  • علی مطهری: نوه‌ها، نتیجه‌ها و نبیره‌های آیت الله مطهری دچار بن بست فکری یا پوچی در زندگی نشده‌اند