Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، در این نامه که نمایندگان بولیوی، چین، ساحل عاج، گینه استوایی، فرانسه، قزاقستان، کویت، هلند، پرو و سوئد آن را امضا کرده اند، آمده است:شورای امنیت باید از قطعنامه های خود حمایت و در مورد لازم الاجرا بودن آن اطمینان حاصل کند، در غیر این صورت ما با خطر بی‌اعتباری از سوی نظام بین‌المللی مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بخشی از این نامه آمده است که اعضای شورای امنیت به شدت از عدم اجرای قطنعامه این شورا که در آن بر توقف شهرک سازیهای اسرائیل در اراضی فلسطینی تأکید شده، نگران هستند.

گفتنی است، شورای امنیت یک ماه پیش از آنکه دونالد ترامپ در ژانویه 2017 (بهمن 1395) قدرت را در آمریکا در دست بگیرد، قطعنامه‌ای را تصویب کرد و خواهان پایان دادن به شهرک ‌سازی در سرزمین‌های اشغالی شد.

نامه اعضای شورای امنیت به دبیر کل سازمان ملل با شهادت حدود 60 فلسطینی و زخمی شدن صدها نفر در تظاهرات روز گذشته که به مناسبت یوم النکبه و انتقال سفارت قدس به آمریکا انجام شد، همزمان شده است.

ترجمه:زهرا غلامی
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۹۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) لحظه رای گیری قطعنامه اتش بس در غزه در شورای امنیت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتخابات آمریکا موجب رای متفاوت این کشور به قطعنامه شد/ آتش بس فوری در غزه انجام نخواهد شد
  • چرا قطعنامه شورای امنیت به ضرر اسرائیل است؟
  • ادای احترام اعضای شورای امنیت به قربانیان حمله در مسکو
  • کاخ سفید: به دلیل محکوم نشدن حماس در قطعنامه شورای امنیت از آن حمایت نکردیم
  • گوترش : قطعنامه جدید شورای امنیت در خصوص غزه باید اجرایی شود/ شکست در این زمینه غیرقابل بخشش خواهد بود
  • سفر هیأت صهیونیست به آمریکا لغو شد/ کاخ سفید ابراز ناامیدی کرد
  • گوترش: قطعنامه جدید شورای امنیت درخصوص غزه باید اجرایی شود
  • (ویدیو) لحظه رای گیری قطعنامه اتش بس در غزه در شورای امنیت
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از افزایش تجاوز نظامیان صهیونیست به زنان فلسطینی
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از افزایش تجاوز نظامیان صهیونیست به زنان و دختران فلسطینی