Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@22:39:44 GMT

فعالیت ۸۶۰ خیر مدرسه ساز در استان همدان

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۳۹۲۹۵

فعالیت ۸۶۰ خیر مدرسه ساز در استان همدان

خبرگزاری شبستان:رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان همدان اظهار کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز از سال ۷۷ فعالیت خود را آغاز کرده است که ۸۶۰ خیر مدرسه ساز فعالیت دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان،‌ علی فراهانی، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان همدان امروز 25 اردیبهشت) در آئین تجلیل از خیرین بانوان مدرسه ساز گفت: مجمع خیرین مدرسه ساز از سال 77 فعالیت خود را همزمان با سراسر کشور آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه با مشارکت خیران مدرسه‌سازی مسیر توسعه و پیشرفت کشور شتاب می‌گیرد، افزود: خیرین مدرسه‌ساز با هدیه ثروت خود زمینه دانایی جامعه را فراهم می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: خیرین مدرسه ‌ساز به شکوفایی علم و معرفت کمک می‌کنند، بنابراین عمل آنها مقدس‌تر از دعا است و تا زمانی ‌که انسانی از کار خیر این افراد بهره‌مند است، آنها در ثواب او شریک هستند.

 

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان همدان اظهار داشت: در طی چند سال فعالیت 860 خیر با مجمع فعالیت داشتند و 189 نفر به صورت انحصاری در ساخت مدرسه مشارکت داشتند.

 

فراهانی خاطرنشان کرد: در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز 27 میلیارد تومان مساعدت مالی شده است که 22 درصد آن معادل بیش از 80 درصد محقق شده است.

 

وی گفت: بانوان همواره چه به صورت شخصی و چه با تشویق همسران خود در امر مدرسه‌سازی فعال بوده و برای تجهیز مدارس نیز کمک می‌کنند.

 

وی افزود: مجمع خیرین مدرسه ساز نیز یکی از این تشکل ها است که نقش خوبی در تامین فضاهای آموزشی کشور انجام داده است.

پایان پیام/155

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران برجام مساجد کانون های مساجد ماه رمضان دولت کانون های فرهنگی هنری مساجد فلسطین بانوان مدرسه ساز خیرین مدرسه ساز استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۹۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ تارا درویشی وزنه بردار دسته ۶۴ کیلوگرم استان همدان موفق شد در حرکات یک ضرب و دوضرب و مجموع سه نشان طلا را به خود اختصاص دهد.

درویشی حدنصاب ورودی تیم ملی نوجوانان را هم کسب کرد.

مهسا قیاسی وزنه‌بردار دسته ۵۵کیلوگرم استان همدان هم در یکضرب، دوضرب و مجموع موفق به کسب سه نشان نقره و سکوی دوم مسابقات شد.

مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ایران در بخش دختران، شانزدهم تا نوزدهم اردیبهشت به میزبانی سالن امام علی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • خیرین مدرسه‌ساز بزرگ‌منش و اثرگذار هستند
  • ۸۰ پروژه خیری در چهارمحال و بختیاری فعال است
  • آغاز به کار نخستین مدرسه طرح ترافیک کشور در کرمانشاه
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • رشد تأمین آب شرب پایدار در روستاهای کشور+جدول