Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@03:06:58 GMT

شناسایی ۱۳مهاجر غیرقانونی در بار ۳ کامیون

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۳۹۴۰۶

شناسایی ۱۳مهاجر غیرقانونی در بار ۳ کامیون

اجتماع > اجتماعی - ۱۳مهاجر غیرقانونی که در بار ۳کامیون حامل پنبه، روی و کنجد مخفی شده و قصد عبور از مرز را داشتند با هوشیاری مأموران گمرک به دام افتادند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی گمرک، چند روز قبل مأموران گمرک بازرگان در جریان بررسی کامیون ترکیه‌ای که قصد داشت از مرز عبور کند به آن مشکوک شدند. با اینکه بارنامه کامیون نشان می‌داد بار کنجد حمل می‌کند اما با استفاده از دستگاه ایکس ری معلوم شد 3نفر داخل بخش بار کامیون مخفی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی در کامیون باز شد مأموران 2نفر از اتباع یکی از کشورهای همسایه و یک ایرانی را شناسایی و بازداشت کردند.

در ماجرای دیگری مأموران در جریان بررسی کامیونی که از ترکمنستان عازم ترکیه بود نیز پی بردند چند مهاجر غیرقانونی در بار کامیون مخفی شده‌اند. آنها 5نفر بودند که لابه‌لای بار که شمش روی بود مخفی شده بودند. سومین کشف مأموران گمرک نیز در مرز بازرگان اتفاق افتاد و درکامیونی که بار پنبه داشت و از ترکمنستان به سوی ترکیه به راه افتاده بود 5تبعه بنگلادش شناسایی شدند. مأموران گمرک از ابتدای امسال با انجام 20عملیات بررسی، موفق به کشف 69مهاجر غیرقانونی شده‌اند.

در همین زمینه: کوچ قاچاقچیان مواد‌مخدر از تلگرام به واتس‌‌اپ مأمور قلابی شاگرد نمایشگاه بود وام‌های رؤیایی؛ دامی برای کلاهبرداری میلیونی انتقام‌جویی آتشین داماد از پدرزن کشف عتیقه‌های ۲۰ میلیاردی در مخفیگاه جاعل حرفه‌ای دوستی اینستاگرامی، دختر نوجوان را تا پای مرگ برد

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۹۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی مخفی در آیفون شما؛ از این ویدیوها خبر دارید؟

ایتنا - اگر صاحب آیفون هستید، احتمالاً بدون اینکه متوجه شوید، ویدیوهایی ضبط کرده‌اید.
برخی از کاربران آیفون ممکن است صدها یا هزاران ویدیوی مخفی در گوشی خود داشته باشند که هرگز آنها را ندیده‌اند.

این ویدیوها به لطف ویژگی «Live Photos» یا «تصاویر زنده» وجود دارند که می‌توان هنگام گرفتن عکس‌های معمولی فعال شود.

این ویژگی ابزاری است که به شما کمک می‌کند تا بهترین عکس را بگیرید که ۱.۵ ثانیه قبل و بعد از گرفتن عکس را ضبط می‌کند.

هنگامی که عکس را با این ویژگی گرفتید، به این معناست که آن تصویر ۱.۵ ثانیه قبل از عکس اصلی شاتر و ۱.۵ ثانیه بعد از آن به وسیله‌ی دوربینتان ذخیره می‌گردد.

طبق گزارش روزنامه «میرور»، شما می‌توانید بدون استفاده از هیچ برنامه دیگر، این ویدیوهای کوتاه را با هم ترکیب و یک ویدیوی کامل را درست کنید.

کافیست همه عکس‌های زنده‌ مورد نظرتان را انتخاب سپس روی «حفظ به عنوان ویدئو» کلیک کنید. پس از آن همه این تصاویر با هم ترکیب شده و به عنوان یک ویدیو در آلبوم دوربین ذخیره می‌شوند.

دیگر خبرها

  • مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه بررسی شد
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • الگوی مهاجرت و گسترش گله‌های میگو در آب‌های استان بوشهر شناسایی شد
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • ویژگی مخفی در آیفون شما؛ از این ویدیوها خبر دارید؟