Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان   روزهایی که محسن مسلمان اسیر حاشیه بود و فوتبال را بی انگیزه تر از قبل دنبال می کرد با حضور برانکو در راس کادر فنی پرسپولیس دوباره احیا شد و بعد از 2 فصل به برترین پاسور لیگ تبدیل شد و نقش مهمی در بازی روان و زیبای پرسپولیس داشت.یک صاعقه و یک اتفاق عجیب محسن و برانکو را از هم دور کرد که هنوز هم کسی از چند و چون آن اتفاق خبر ندارد و حرف های ضد و نقیضی در مورد علت اختلاف برانکو و مسلمان مطرح می شود که باز هم با عقل جور در نمی آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک بازیکن اگر به هم تیمی های خود بی احترامی کرده است( البته به ادعای برانکو ) که طبیعی است با یکی دو جلسه تنبیه دوباره به ترکیب برگردد.اگر مسلمان هر بی انضباطی در قالب ترکیب تیم انجام داده است که مربوط به مسائل فنی است،جایگزینان او هم بی اشتباه نبودند در همان چند دقیقه کوتاه که مسلمان به زمین آمد باز هم پاس گل داد و پرسپولیس همان بازی روان را ارائه کرد.

اختلاف مسلمان و برانکو هر چه هست مسئولان پرسپولیس این موضوع را می دانند و به روی خود نمی آورند شب گذشته با گل دیر هنگام سید جلال حسینی به الجزیره و صعود دراماتیک سرخپوشان، مسلمان از روی نیمکت تکان نخورد و در عکس یادگاری رختکن هم حضور نداشت این درست که برانکو محسن را دوباره زنده کرد اما دوباره جان او را گرفت تا نشان دهد در هر دو مورد تبحر دارد.

 درموفقیت های یک دو سال گذشته برانکو در پرسپولیس اگر نیمی از آنرا به مسلمان نسبت ندهیم حداقل سهم زیادی برای این بازیکن قائل هستیم و برانکو نیز این افتخارات را با محسن و دیگر اعضای تیم سهیم است.

موضوع برانکو و محسن مسلمان کمی مشکوک است و کسی هم دلیل این موضوع را نمی داند اما آنچه واضح است موضوع فنی نیست چرا که نفراتی در ترکیب پرسپولیس بازی می کنند که بار فنی بیشتری نسبت به آقای پاس گل لیگ برتر فوتبال یعنی محسن مسلمان ندارند گرشاسبی سرپرست پرسپولیس این روز ها سکوت کرده است و احتمالا دلیل اصلی را می داند و در صورتیکه مسلمان با اینهمه سعه صدر و سکوت در  قبال نیمکت نشینی، اگر فصل بعد به تیم رقیب هم برود حق دارد .


به هر حال وقتی برانکو دم از اختیار سرمربی و فوتبال حرفه ای میزند هر لحظه باید دنبال مقابله به مثلِ حرفه ای مسلمان هم باشد و جدایی محسن اگر تا بحال هم قطعی نشده بود از این به بعد و با اتفاقی که دیشب افتاد بزودی به وقوع می پیوندد اگر مشکل مسلمان و برانکو حل نشود.

لجبازی های برانکو با رامین رضائیان را به بهانه جوان آینده دار این تیم یعنی  صادق محرمی یادمان نرفته است و امروز محرمی از پرسپولیس رفت و سمت راست دوباره خلع ایجاد خواهد شد و امروز مسلمان اگر از پرسپولیس جدا شود سخت است پیدا کردن جایگزین برای بهترین طراح و مهندسِ پاس گل لیگ برتر و برای تیمی که اینبار شفر را به عنوان سد محکم قهرمانی پیش روی دارد.

شنیده می شود برانکو با توصیه برخی نزدیکان باشگاه به دلیل تمدید نکردن قرار داد از سوی مسلمان حکم به تبعید او به نیمکت داده که در این صورت برای باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس باید تاسف خورد که در دورانی که دم از حرفه ای گری می زنند می توانستند از او تا آخرین دقیقه استفاده کنند و بعد اجازه جدایی او صادر شود.

پرسپولیس در بازی دور بعد به مصاف هر کدام از تیم های السد،الدحیل( احتمالی) و استقلال یا ذوب آهن برود به مشکل می خورد و این را هواداران تیم و برانکو خوب می دانند.

انتهای پیام/

اختلاف محسن مسلمان و برانکو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۹۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی

آفتاب‌‌نیوز :

حسین ماهینی بازیکن و کاپیتان سابق پرسپولیس که مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود، خاطره جالبی از پنالتی «مسی - سوارس» ـی رامین رضاییان و مهدی طارمی به سپاهان تعریف کرد.

او در این باره گفت: من در آن بازی کاپیتان بودم، ما در بازی قبلی دربی را باخته بودیم و استادیوم کاملا پر بود و ۱۰۰هزار هوادار آمده بودند. هیچ کس از این کار آن‌ها خبر نداشت. بعد از این اتفاق برانکو با مهدی و رامین به مدت یک هفته صحبت نمی‌کرد. برانکو به آن‌ها گفت اگر یکبار دیگر این کار را تکرار کنند اخراج خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • جادوگر، پادشاه و تانک!
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)