Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  حسین صفری مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار گفت: بهسازی پست زمینی نیروگاه گرمسار، با برکناری سلول های ورودی و خروجی و همچنین دیژنکتور قدیمی آن به اجرا درآمده است.

 وی با اشاره به این که برای بهره برداری پروژه بهینه سازی و نصب تجهیزات برقی  ، یک دستگاه تابلوی چهار سلولی شامل سه دستگاه سکسیونر و یک دستگاه دیژنکتور گازی نصب گردیده یادآور شد: چیدمان تجهیزات موجود به جهت استفاده آسان تر و ایمن کردن آنها، از دیگر اقدامات به عمل آمده می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری افزود: به منظور حذف بار راکتیو از نزدیک ترین نقطه به محل مصرف و کاهش تلفات شبکه توزیع برق، پروژه نصب 10 دستگاه خازن فشار ضعیف با ظرفیت مجموع 500 کیلووار به همراه تجهیزات فرمان انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی همچنین هزینه صرف شده جهت دو پروژه ذکر شده را، 700 میلیون ریال اعلام کرد.

انتهای پیام / گ

700 میلیون ریال جهت بهره برداری از پروژه های بهینه سازی و پروژه های برقی هزینه شده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۹۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های اقتصادی استان گفت:یکی از ظرفیت‌های مهم استان حوزه معدن و صنعت است که در رشد تولید و اشتغال تأثیر بسیاری دارد.   یعقوبعلی نظری افزود: از شهریور ۱۴۰۰ تا پایان ۱۴۰۲ در حوزه صنایع معدنی و صنعت استان ۱۵۰ هزار میلیارد تومان (همت) سرمایه‌گذاری شده است.   وی ادامه داد: بر اساس گزارش‌های رسیده از وزارت صمت، به ظرفیت شهرک‌های صنعتی استان در دو سال و نیم گذشته ۲۶ و نیم درصد اضافه شده است.   استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به شعار جهش تولید با مشارکت مردم، سیاست ما در بخش‌های مختلف این است که زمینه را برای فعالیت بخش خصوصی فراهم کنیم.   نظری افزود: نتیجه تلاش دستگاه‌ها در سال ۱۴۰۳ از نظر جریان اقتصادی باید انسجام، تلاش بیشتر و خروجی بهتر باشد.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون در قم بهره برداری شد
  • واکاوی طرح برقی کردن خط ریلی گرمسار-اینچه‌برون
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی