Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعیت هلال احمر چرام با همکاری بخشداری سرفاریاب و امورعشایر این شهرستان، به کمک خسارت دیده گان بارندگی های اخیر در منطقه جوخانه شتافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  چرام،رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان چرام در بازدید از مناطق خسارت دیده چرام بر اثر بارندگی های اخیر،گفت: تعدادی از عشایر مستقر در بخش کوهستانی موروک ،جوخانه وکوه پهن سه بَرد در بارندگی و تندباد دوروزگذشته دچار خسارت شده بودند و چادر و وسایل زندگی آنها آسیب دیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علمداردستور افزود: این خانوارهای عشایری واقع در دامنه کوه نور و کوه پهن از مناطق بخش سرفاریاب بر اثر باران و باد شدید، چادر و سرپناه آنها تخریب شده بود که هلال احمر به یاری آنها شتافت.

 

وی با اشاره به اعزام نیروهای امدادی به محل اسکان این عشایر تصریح کرد: برای کمک به این عشایر یک گروه ده نفره از نیروهای امدادی با تجهیزات امدادی به منطقه اعزام وتاپاسی ازشب به خدمت رسانی به عشایرمشغول بودند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان چرام همچنین از توزیع  ، پتو ، و مواد غذایی بین این خانوارها خبر داد و گفت: ازبین ۶۰خانوارخسارت دیده مقدار۲۵۰کیلونایلون ۱۰۰تخته پتو۳۰بسته قندو۲۵۰قوطی کنسروپودرلباس شویی باحضوربخشدارسرفاریاب ومرکزی وهمکاری امورعشایرشهرستان کهگیلویه توزیع شد.

 

وی با اشاره به زمان این خدمت، گفت: این اقدام درسه روز متوالی و در سه نوبت صورت گرفت .

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۹۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا

کاظم فلاحی دوست مدیرعامل هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد در تشریح این حادثه گفت: ساعت ۲۰ دقیقه بامداد پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ طبق تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، خبر غرق شدن یک خانم ۱۷ ساله در رودخانه «بشار» منطقه «تل گاه» جاده اصفهان اعلام شد.

وی اظهار کرد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهید «ازراش» دنا به منطقه اعزام شده و شروع به جستجوی فرد غرق شده کردند که بعد از ۶ ساعت جستجو حدود ساعت ۶ صبح موفق به پیدا کردن جسد فرد غرق شده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین عملیات جستجوی جسد کودک ۵ ساله غرق شده در رودخانه خرسان با تیم نجات و غریق هلال احمر و تجهیزات تخصصی همچنان ادامه دارد.

فلاحی دوست به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص والدین توصیه کرد: کسانی که به فن شنا آشنا نیستند با توجه به اینکه رودخانه‌های استان وحشی هستند و بعضاً از نیم تا ۱۶ متر عمق دارند از شنا کردن در رودخانه‌ها خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگوار و تلخ و از دست دادن عزیزان خود نباشیم.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط رودخانه‌ها حتی با آشنا بودن به فن شنا، شنا کردن خطرناک است.

 

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان