Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایجنت دروازه بان اسطوره ای فوتبال ایتالیا، تایید کرد موکلش روز پنج شنبه نظر قطعی و نهایی اش در رابطه با خداحافظی با فوتبال یا ادامه دادن را اعلام می کند.

طرفداری- ایجنت جانلوییجی بوفون تایید کرد موکلش روز پنج شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی، حضور پیدا می کند اما در مورد جزییات این کنفرانس، صحبتی نکرد. ضمنا او تاکید کرد دوناروما هرگز نمی تواند بوفون بعدی فوتبال ایتالیا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیلوانو مارتینا، ایجنت بوفون در مصاحبه ای با JuveNews، در مورد اعلام خداحافظی احتمالی بوفون، گفت:

نمی توانم چیزی را پیش بینی کنم؛ او در کنفرانس مطبوعاتی که پس فردا برگزار می شود، می گوید که می خواهد چه کاری انجام بدهد.

وداع احتمالی او با فوتبال؟ قطعا مراسم خداحافظی اش شبیه توتی نخواهد بود؛ آن مدل جشن ها مخصوص رمی های پر هیجان است. انتظار دارم بیشتر شبیه خداحافظی دل پیرو شود؛ هرچه باشد، روز دردناک و پر از اشکی خواهد بود.

از اینکه مسئولیت رسیدگی به امور بهترین دروازه بان تاریخ را برعهده داشتم، بسیار خرسندم. برای دوناروما متاسفم چون جیجی دیگری در کار نخواهد بود.

بوفون این هفته در ورزشگاه المپیکو از روی نیمکت شاهد قهرمان شدن تیمش بود. ایجنت او در این مورد افزود:

همه چیز از قبل با الگری توافق شده بود. خودش هم می دانست که عملا قهرمان هستند. دستاورد تاریخی مهم دیگری بود که حاصل شد اما این فصل فقط مربوط به بوفون نیست. یوونتوس هویت مهمی دارد که در آن هرکسی نقش خودش را بازی می کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۹۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا فاصله لیگ برتر انگلیس روز به روز با سایرین بیشتر می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)

لیگ برتر فوتبال انگلستان به عنوان ثروتمندترین لیگ جهان شناخته می‌شود. امروز قصد داریم به بررسی علل این مساله و چیزی که فوتبال انگلستان را از نظر مالی از دیگر لیگ های بزرگ جهان متمایز می کند بپردازیم.

دانلود (17MB)

دیگر خبرها

  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • چرا فاصله لیگ برتر انگلیس روز به روز با سایرین بیشتر می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم