Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۲۱۲ بافت انسانی مجزا از ۶۰ جانباخته هواپیمای ATR تاکنون پیدا شده است، گفت: هیچ بافتی از ۶ مسافر این پرواز پیدا نشده است. امان‌الله جهانبین افزود: از ابتدای سقوط هواپیمای تهران-یاسوج ۲۲۷ تیم امدادی واکنش سریع از استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس، لرستان، مرکزی، البرز، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، زنجان، اردبیل، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و نیرو‌های محلی عازم ارتفاعات دنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این مدت ۹۰۹ نیروی امدادی و عملیاتی، ۷۰۵ نفر امداد کوهستان، ۶۰ متخصص یخ و برف و ۱۲۰ نیروی محلی به ارتفاعات دنا و محل سقوط هواپیما اعزام شده اند. مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت ۴ فروند بالگرد در عملیات امدادی ارتفاعات دنا خبر داد و افزود: در این مدت ۱۷۱ سورتی پرواز در قالب ۱۳۳ ساعت انجام شد. جهانبین با تاکید بر اینکه عملیات جستجوی پیکر جانباختگان در دنا ادامه دارد، گفت: در چند روز گذشته به دلیل شرایط جوی نامناسب عملیات متوقف شده که به محض مساعد شدن هوا عملیات از سر گرفته می‌شود. وی با بیان اینکه در برحی مناطق دنا و در محل سقوط هواپیما بیش از ۴ متر برف وجود دارد، اضافه کرد: نمی‌توان زمان دقیقی برای پایان عملیات در دنا اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هواپیمای تهران ـ یاسوج ارتفاعات دنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۳۹۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود نوجوانان پرسپولیس جنوب یاسوج به لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رییس هیات فوتبال شهرستان بویراحمد گفت: در ادامه مسابقات لیگ نوجوانان مناطق کشور تیم پرسپولیس چنوب یاسوج موفق شد با نتیجه یک بر صفر تیم فوتبال خلیج فارس شیراز را شکست دهد.
دانشی افزود: این تیم ضمن قهرمانی در این مسابقات به لیگ برتر کشور نیز صعود کرد.
وی ادامه داد: این دور از مسابقات در گروه چهارم از دور دوم به میزبانی شهر یاسوج وبا حضور تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز، خلیج فارس شیراز، یاران الیگودرز لرستان و پرسپولیس جنوب یاسوج برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ۱۸ روز تلاش نیروهای امدادی برای یافتن کودک چهارمحالی+ تصاویر
  • قطعی برق برخی از مناطق یاسوج
  • آغاز اصلاح حادثه‌خیزترین تقاطع جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام وضعیت نامناسب دفن زباله به دستگاه قضایی
  • صعود نوجوانان پرسپولیس جنوب یاسوج به لیگ برتر
  • پیدا شدن دختر مفقود شده در جنگل دشت‌شاد
  • وضعیت نامناسب دفن زباله در استان به دستگاه قضایی اعلام شد
  • وضعیت نامناسب دفن زباله به دستگاه قضایی اعلام شد
  • تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی در یاسوج+تصاویر
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار