Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره ایتالیا گفت بازی های پروجا را از ماه ژانویه دنبال می کرده است. 

طرفداری - الساندرو نستا، ستاره خط میانی سال های گذشته میلان و لاتزیو به عنوان سرمربی جدید باشگاه پروجا انتخاب شد. این باشگاه در مرحله پلی آف برای جواز حضور در سری آ حضور دارد. امروز نستا در مراسم معارفه اش گفت:

رئیس چند ماه پیش با من صحبت کرد و خواست هدایت باشگاه را به عهده بگیرم اما من در تیم دیگری مشغول به کار بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمپ های تمرینی و استادیوم و محیط را دیدم و از آنها خوشم آمد. به همین دلیل این بار خیلی زود پاسخ مثبت دادم. از مربی سابق تیم، روبرتو بردا متشکرم؛ حتی اگر او را از نزدیک نمی شناسم زیرا این فرصت را برای من مهیا کرده تا با تیم در پلی آف باشم. اگر او را ببینم به یک قهوه مهمانش می کنم. 

حالا باید مقابل امپولی پیروز شویم تا اشتیاق و انگیزه ایجاد کنیم و همه با اشتیاق فراوان با ذهنیت متفاوتی در پلی آف حاضر شوند. من تازه رسیده ام؛ پس برای من همه چیز از صفر شروع می شود. امیدوارم هواداران این را درک کنند و همه چیز را با این تنظیم کنند. اگر هواداران با من مشکلی داشتند، می توانند بیایند و مرا بببینند. می توانیم با صحبت کردن روی او کار کنیم چون از نظر فیزیکی دیگر توانش را ندارم! 

در مورد بازیکنان، الساندرو دیامانتی را مدت هاست می شناسم. مقابل او بازی کرده ام و او برای حریفان مثل طاعون است! من از ژانویه تاکنون روی پروجا مطالعه کرده ام؛ پس همین حالا همه چیز را در مورد تیم می دانم. تیم رهبرانی دارد اما نمی خواهم نام ببرم. چیزی که می توانم بگویم این است که مردان واقعی را اینجا دیده ام؛ بازیکنان مسئولیت پذیر که هر کاری می کنند تا در رختکن همه چیز خوب باشد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۰۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه

موسیالا عنوان کرد رسیدن به شماره ۱۰ تیم ملی آلمان، رویایی بوده از کودکی به دنبال تحقق آن بوده‌است

طرفداری | جمال موسیالا، هافبک جوان بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در گفتگو با بیلد، از لیونل مسی تمجید کرد و او را الگوی خود نامید. موسیالا در این مصاحبه مفصل گفت:

پوشیدن پیراهن شماره ۱۰ آلمان

از بچگی، بازی بزرگانی که شماره ۱۰ می پوشیدند را نگاه می‌کردم و به این شماره علاقه بسیاری دارم. من با تماشای بازی رونالدینیو، مسی و نیمار بزرگ شدم. همه آن‌ها ده می پوشیدند و همیشه رویای این را داشتم که روزی به این شماره برسم.

بازیکنان مورد علاقه تو؟

بدون شک مسی و رونالدینیو. ده ها و ده ها ویدیو از آنها دیده ام. وقتی خیلی کوچک بودم، پیراهن زیدان را هم داشتم، شماره ده تیم ملی فرانسه.

به نظر می‌رسد الگوی اصلی تو مسی است

بله. همیشه مسی را تحسین کرده‌ام و مجذوب بازی او بوده‌ام. مسی و نیمار بازیکنان مورد علاقه من بودند و تماشای بازی آنها برای من بسیار سرگرم کننده و لذت‌‌بخش بود. لئو گل می‌زد، نیمار با توپ جادو می‌کرد و من هم سعی می‌کردم در حیاط خانه‌مان حرکات آن‌ها را تقلید کنم. من همواره طرفدار آنها بوده‌ام.

تو حتی پیراهن شماره ۱۹ مسی را هم داشتی

بله. چون مسی را خیلی دوست داشتم آن را پیراهن را برایم خریدند. من همیشه از مسی تقلید می‌کردم و به کارهای او در زمین نگاه می‌کردم تا ببینم که آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه.

موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • عکس‌| مربی سابق پرسپولیس و تیم ملی در تراکتور
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • بیستمین قهرمانی اینتر را مدیون اینزاگی هستیم