Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، سرهنگ سهراب انبارکی ظهر امروز در نشست اعضای ستاد ترتیل‌خوانی برنامه نوای ملکوت با آیت الله صفایی بوشهری نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به هفتمین سال متوالی برگزاری برنامه ترتیل‌خوانی نوای ملکوت در حسینیه عاشقان ثارالله اظهار داشت: جلسات متعددی با کمیته‌های مختلف برگزاری این برنامه برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، از برگزای هفتمین برنامه نوای ملکوت در استان بوشهر خبرداد و افزود: شعار امسال برنامه نوای ملکوت «خانواده در پرتو قرآن» نام‌گذاری شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم از ساعت ۱۷:۳۰ پس فردا در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر آغاز می‌شود.

سرهنگ انبارکی با بیان اینکه این برنامه با تفسیر قرآن آغاز می‌شود خاطر نشان کرد: مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم از ۱۷:۳۰ به صورت زنده از شبکه استانی صدا و سیمای مرکز بوشهر پخش می‌شود.

وی از برپایی نمایشگاه عکس نوای ملکوت به صورت چرخشی در شهر‌ها خبرداد و بیان کرد: قرار است در نخستین روز از برگزاری این برنامه تمبر یادبود آن با حضور مردم در حسینیه عاشقان ثارالله رونمایی و نمایشگاه عکس نوای ملکوت به صورت چرخشی در شهرستان‌های استان دائر شود.

مدیر کل صدا و سما مرکز بوشهر نیز گفت: یکی از مهمترین رویش‌های سراسر کشور برنامه‌های قرآنی است که عامل وحدت و اتحاد و انسجام یک جامعه به شمار می‌رود.

سیدحسین ناظراز پخش زنده مراسم ترتیل خوانی نوای ملکوت از سیمای مرکز بوشهر و رادیونما خبر داد و افزود: هماهنگی‌هایی با برخی شبکه‌های سراسری برای پخش این برنامه در برخی از ایام ماه مبارک رمضان شده است.

در این مراسم سید حسین موسوی به عنوان سخنگوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت در بوشهر معرفی شد.

انتهای پیام/م

برنامه نوای ملکوت بوشهر با شعار "خانواده در پرتو قرآن" برگزار می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قران سپاه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۱۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان بعدازظهر روز یکشنبه در نشست تخصصی نقد و بررسی برنامه «محفل» اظهار کرد: اخلاص دست اندرکاران عامل مهم موفقیت برنامه محفل بود و موجب برکات آن شد.

کارشناس برنامه محفل بیان کرد: ترویج مفاهیم و بیان نکات قرآن و برخی احکام از ویژگی‌های برجسته برنامه محفل بود.

وی ابراز کرد: آیه «أَنَّ هَذَا الْقُرْآنَ مَأْدُبَةُ اللَّهِ فَتَعَلَّمُوا مَأْدُبَتَهُ مَا اسْتَطَعْتُم‏» مصداق مجموعه تلویزیونی محفل مبنی بر اینکه قرآن غذای آماده الهی است، می‌باشد.

حجت الاسلام قاسمیان با بیان اینکه ایجاد جذابیت از اقتضائات برنامه‌های تلویزیونی است، عنوان کرد: در برنامه محفل رعایت موازین قرآنی و احکام دینی در اولویت قرار داشت.

کارشناس برنامه محفل خاطرنشان کرد: بیان ساده مسائل تفسیری و مفاهیم قرآن از نوآوری‌های این برنامه بود تا مردم به نحوه بهترین با این مسائل آشنا شوند.

کد خبر 6091428

دیگر خبرها

  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • ضرورت اجرای قانون جوانی جمعیت به طور کامل
  • شعار دهه کرامت امسال اعلام شد
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود
  • اعضای شورای شهر و روستا در تحقق شعار امسال همت مضاعف داشته باشند   
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • روایتگری عملیات وعده صادق به سبک پرده خوانی