Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار برگشت دو تیم استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان از مرحله حذفی لیگ قهرمانان از ساعات ۲۰:۴۵ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. حاشیه های قبل از این دیدار را در زیر خواهید خواند:

* امیرحسین صادقی و میلاد میداوودی دو بازیکن سابق استقلال به ورزشگاه آمدند تا شاهد دیدار حساس استقلال و ذوب باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو بازیکن سابق آبی پوشان تأکید داشتند که آبی پوشان می توانند با ارائه یک بازی خوب پیروز این دیدار بوده و به دور بعد لیگ قهرمانان صعود کنند.

* هنگام ورود بازیکنان ذوب آهن به زمین، هواداران استقلال به شدت علیه آنها شعار داده و توهین هایی هم به آنها داشتند. 

* عده ای از هواداران استقلال در بیرون از ورزشگاه علیه امیر قلعه نویی سرمربی پیشین استقلال شعار دادند.

* جری ساناک مربی استقلال که برای بازی در زمین وارد چمن شده بود، به سمت هواداران رفت و از آنها خواست تشویق ایسلندی انجام دهند. در کنار هواداران در این تشویق سهیم شد و همین مسئله باعث شد که به شدت از سوی هواداران مورد تشویق قرار بگیرد.

* هواداری که در فینال جام حذفی یکی از چشم های خود را به خاطر پرتاب سنگ از دست داده بود، به همراه مدیرعامل باشگاه استقلال به ورزشگاه آمد تا بازی را از نزدیک تماشا کند. هواداران وقتی او را دیدند به سمتش رفتند و به او دلداری دادند.

* سیدمهدی رحمتی به همراه دیگر بازیکنان که برای گرم کردن وارد زمین چمن شده بودند به شدت از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفتند.

کد خبر 4297920

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان سیدمهدی رحمتی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی کشتی آزاد لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان انتخابی تیم ملی تیم الجزیره امارات تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال الجزیره امارات لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا برانکو ایوانکوویچ امیر قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد

در حالی که قرار بود دیدار دو تیم استقلال آبی پوش ملاثانی و فجرسپاسی روز یکشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود، باشگاه استقلال خوزستان به دلیل هماهنگ نشدن انجام این بازی در ورزشگاه خانگی اش یعنی غدیر، به دو تیم ملاثانی و فجر اجازه ورود به ورزشگاه را نداد و در نهایت پس از چند ساعت معطلی، دو تیم پشت در‌های ورزشگاه این دیدار لغو شد تا کمیته انضباطی درباره نتیجه آن تصمیم‌گیری کند.

علی حمودی پیرامون اتفاقات بازی استقلال ملاثانی و فجر سپاسی که با لغو این بازی همراه بود، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به نظر من دعوای شخصی آقایان باعث شد شان و شخصیت فوتبال خوزستان ضربه ببیند. البته وقتی اشخاصی در فوتبال خوزستان با هم هماهنگ نباشند و به دنبال منافع شخصی خود باشند باید انتظار همچنین مشکلات و بی‌برنامگی را داشته باشیم.

 وی ادامه داد: در چند سالی که فوتبال بازی کرده‌ام در هیچ جایی چنین چیزی را ندیده‌ام. استقلال خوزستان نباید بهانه بیاورد که ما زمین تمرین نداریم و تمام تمریناتمان هم در ورزشگاه غدیر برگزار می‌شود، زیرا یک روز قبل از بازی ما و فجر، ورزشگاه غدیر را به یک تیم جوانان داده بودند. این اتفاق در حالی رقم خورد که مدیرعامل سابق باشگاه استقلال خوزستان از نظر مالی هوای تیم ضعیف ملاثانی را داشت. اما اکنون شخصی در این باشگاه هست که می‌گوید به ملاثانی زمین نمی‌دهم و مگر ملک شخصی خودتان هست؟ استادیوم متعلق به اداره کل ورزش است.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی گفت: نمی‌دانم چرا دقیقه ۹۰ لجبازی کردند که زمین به ملاثانی ندهند. با این کار حق تیم‌های چادرملو و نفت مسجدسلیمان هم ضایع شد. روز یکشنبه، تنها روزی بود که تمام بازیکنان‌مان را داشتیم و می‌خواستیم مانند همیشه با قدرت مقابل فجر بازی کنیم. فراموش نکنید که در زمین خودمان باخت نداشته ایم و نمی‌خواستیم حق کسی ضایع شود و می‌خواستیم با تمام توان بازی کنیم که متاسفانه یکسری عوامل نگذاشتند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز