Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در دیدار با جمعی از اعضا، فارغ التحصیلان و مسئولان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان شهرستان شهرکرد، با تقدیر از فعالیت‌های جهادی و انقلابی تشکل‌هایی مانند اتحادیه انجمن‌های اسلامی، حضور و مشارکت دانش آموزان، جوانان و نوجوانان در این فعالیت‌ها و همچنین برنامه‌هایی نظیر نماز جمعه را ضروری بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: جامعه دانش آموزی با دغدغه‌مندی می‌تواند در رفع بسیاری از مشکلات جامعه اثرگذار باشد.

حسن صمدزاده مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان چهارمحال و بختیاری هم در این نشست گفت: این اتحادیه وظایف و نقش بسیار مهمی در زمینه‌های علمی، فرهنگی، تربیتی و اجتماعی در سطح مدارس، مساجد و در بین نوجوانان و جوانان ایفا می‌کند.

انتهای پیام/ش جامعه دانش آموزی در رفع مشکلات جامعه اثرگذار است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی اتحادیه انجمن های اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۱۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها

 

محمد اسکندری  با تاکید بر اهمیت روستا‌ها افزود:دولت سعی می‌کند به قتصاد روستا‌ها توجه داشته باشد و روستا‌ها از اول در خط مقدم تولید هستند.

وی با اشاره به سند تحول شورا‌ها عنوان کرد:روستا‌ها باید به ماهیت قبلی شان برگردند و تمام فعل و انفعالات همه باید منجر به این شود که روستا هویت خود را حفظ کند.
مدیرکل امور روستایی استانداری با تاکید بر تشکیل اتاق اتاق وضعیت روستا‌ها افزود:باید برآورد دقیقی از ظرفیت‌ها و آسیب‌های روستا در اتاق وضعیت موجود باشد تا تصمیمات و طرح‌ها بر اساس آنها اجرایی شود.

فرماندار شهرستان شبستر نیز گفت:شورا‌ها نماد مردم‌سالاری دینی و تجلی مشارکت آگاهانه مردم در عرصه‌های مختلف تصمیم‌گیری و مدیریت کشور هستند و باید در جهت حل مشکلات مردم قدم بردارند.

محمد مطهری  افزود: فرمان تاریخی امام (ره) و تشکیل شورا‌های اسلامی نقطه عطف مشارکت مردم در اداره امور جامعه و نمادی از وحدت و همراهی آنان در آبادانی شهری و روستایی است.

وی شورا‌های اسلامی شهر و روستا را حلقه ارتباطی مردم و دولت دانست و افزود: شورا‌های اسلامی شهر و روستا به واسطه تعامل و ارتباط تنگاتنگی که با مردم دارند در مواجهه با مردم و مشکلات و مسائل آنان در کمال احترام و رفعت برخورد نمایند.

وی با اشاره به شعار سال اظهار داشت: شورا‌ها و اهالی روستا‌ها در نقش اساسی در تحقق شعار سال و جهش تولید در روستا‌ها دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها
  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • ناشنوایان با آموزش صحیح و شناخت صحنه در فعالیت‌های جهادی مشارکت کنند
  • نقش مهم معلمان در ساختن آینده جامعه
  • معلمان ستون‌های اصلی هر جامعه‌ای هستند
  • مشارکت ۹ هزار دانش آموز دارابی در «چهارشنبه‌های امام رضایی»
  • عقب‌ماندگی‌های لرستان را با کار جهادی جبران کنیم
  • ممنوعیت‌های تازه به سبک دهه ۶۰ در مدارس
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • تکرار سختگیری دهه ۶۰ در مدارس