Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@11:04:37 GMT

دقيقه 4 استقلال صفر - ذوب آهن صفر

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۴۱۴۴۸

دقيقه 4 استقلال صفر - ذوب آهن صفر

خبرگزاري آريا - ديدار دو تيم استقلال و ذوب آهن در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا در ورزشگاه آزادي در حال برگزاري است.
به گزارش خبرگزاري فارس، بازي برگشت دو تيم استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در مرحله يک هشتم ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 20:45 در ورزشگاه آزادي آغاز شد.
داور: احمد ابوبکر الکعف( عمان)
کمک داوران: ابوبکر سليم و علي القيضي( عمان)
کارت زرد: تيام از استقلال 
کارت قرمز:-
گل:-
ترکيب استقلال:
سيد مهدي رحمتي، پژمان منتظري، مجيد حسيني، وريا غفوري، آرمين سهرابيان، فرشيد باقري، روزبه چشمي، خسرو حيدري، سرور جپارف، فرشيد اسماعيلي و مامه تيام
سرمربي: وينفرد شفر
ترکيب ذوب آهن اصفهان:محمدرشيد مظاهري، وحيد محمدزاده، گوليساني، اکبر ايماني، محمدرضا عباسي، حميد بوحمدان، ميلاد فخرالديني، قاسم حدادي فر، کي روش استنلي، بختيار رحماني، مرتضي تبريزي
سرمربي: امير قلعه‌نويي
دقيقه 3
محمدرضا عباسي روي تيام مرتکب خطا شد که بازهم باعث شد مهدي رحمتي به ميانه ميدان بيايد و از بازيکنانش بخواهد که آرام بازي کنند!
ثانيه 12
در شروع مسابقه تيام با يک حرکت خشن روي ميلاد فخرالديني باعث شد بازيکنان دو تيم با يکديگر درگيري لفظي شديدي پيدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تيام هم به دليل اين خطا کارت زرد در ثانيه 30 دريافت کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۱۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان  شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت‌نفت با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید.

علی یوسف در دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی و دقیقه ۲۴، فرزین معامله‌گری در دقیقه ۳۹ و فاخر تهامی در دقیقه ۷۱ برای تیم صنعت‌نفت آبادان و در دقیقه ۱۳ توسط حسین سنگرگیر مدافع صنعت‌نفت به اشتباه دروازه خود را باز کرد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با ۱۶ امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ برتر و استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • ستاره ایرانی نیمه نهایی آسیا: علیرضا فغانی!
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟