Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@17:45:32 GMT

انیمیشن جالب و دیدنی از مسیر محمد صلاح برای فتح کفش طلا

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۴۱۶۵۶

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

انیمیشنی به مناسبت کسب کفش طلای لیگ جزیره توسط محمد صلاح در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷ را مشاهده می کنید.
ستاره بلامنازع این روزهای مستطیل سبز که نامش ورد زبان ها است کسی نیست جز محمد صلاح . بهترین بازیکن فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ لیگ جزیره آمار فوق العاده ای را در این فصل به همراه لیورپول در لیگ انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا از خود به جای گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صلاح در این فصل پای به پای مسی و رونالدو برای کسب جایزه توپ طلا پیش رفته است و بعید نیست اگر بتواند لک لک ها را قهرمان اروپا کند به طلسم چندین ساله مسی و رونالدو پایان دهد. از سال ۲۰۰۸ مسی و رونالدو هیچ بازیکنی را در کسب توپ طلا راه ندادند و توپ های طلا را میان خودشان تقسیم کردند و هر کدام با ۵ توپ طلا رکورددار کسب این عنوان هستند. پس از ۱۰ سال ستاره ای بی نام و نشان از سرزمین فراعنه برخواسته تا به دوران دو اعجوبه فوتبال دنیا پایان دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ستاره بلامنازع این روزهای مستطیل سبز که نامش ورد زبان ها است کسی نیست جز محمد صلاح . بهترین بازیکن فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ لیگ جزیره آمار فوق العاده ای را در این فصل به همراه لیورپول در لیگ انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا از خود به جای گذشته است. صلاح در این فصل پای به پای مسی و رونالدو برای کسب جایزه توپ طلا پیش رفته است و بعید نیست اگر بتواند لک لک ها را قهرمان اروپا کند به طلسم چندین ساله مسی و رونالدو پایان دهد. از سال ۲۰۰۸ مسی و رونالدو هیچ بازیکنی را در کسب توپ طلا راه ندادند و توپ های طلا را میان خودشان تقسیم کردند و هر کدام با ۵ توپ طلا رکورددار کسب این عنوان هستند. پس از ۱۰ سال ستاره ای بی نام و نشان از سرزمین فراعنه برخواسته تا به دوران دو اعجوبه فوتبال دنیا پایان دهد.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمد صلاح کفش توپ طلا لیورپول لیونل مسی محمد صلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۱۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبی رفت، رونالدو گل 3 امتیازی زد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال روستوف که مثل مسابقات قبل محمد محبی را به‌عنوان مهاجم در جمع نفرات اصلی داشت، از ساعت 17:15 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه ترید یونیون به مصاف فاکل وورونژ رده یازدهمی رفت.

روستوف که در دیدارهای اخیرش نمایش خوبی داشته و شکست ناپذیر بود، امروز هم سعی در کسب امتیاز در زمین فاکل وورونژ داشت و پس از اینکه محمد محبی در دقیقه 68 تعویض شد، توانست به گل برتری دست یابد.

رونالدو، مهاجم 23 ساله برزیلی روستوف در دقیقه 83 و برای دومین بازی پیاپی موفق به گلزنی شد تا یاران محبی به پیروزی یک بر صفر خارج از خانه مقابل فاکل وورونژ دست پیدا کنند، 34 امتیازی شوند و موقتا در رده هفتم جدول لیگ برتر روسیه قرار بگیرند.

محمد محبی، مهاجم ایرانی روستوف برای دومین بازی پیاپی موفق به گلزنی نشد تا آمار 6 گل و 3 پاس گل او در 22 مسابقه این فصل لیگ برتر روسیه تغییر نکند.

دیگر خبرها

  • آمادگی همزمان سه تیم عربستانی برای مذاکره با محمد صلاح
  • کورس آقای گلی لیگ برتر؛ کول پالمر به ارلینگ هالند رسید
  • هری کین، ستاره بی جام دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • محمد صلاح در پشت دروازه‌های آنفیلد گم شد
  • مصدومیت محمد محبی در روز پیروزی روستوف
  • محبی رفت، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • موقعیت خوبی که محمد صلاح از یک متری دروازه کریستال پالاس از دست داد (لیورپول 0-1 کریستال پالاس)
  • باشگاه ۳۰ ساله‌های فوتبال جهان با پادشاهی هری کین
  • مراسم عید دیدنی سید محمد خاتمی برگزار شد (عکس)
  • برپایی مراسم عید دیدنی محمد خاتمی بعد از اتمام نوروز