Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اصغر مجد در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به شناسایی ۴۲ خیر مدرسه‌ساز در دامغان، تأکید کرد: این خیران در امر ساخت‌وساز و تجهیز مدارس با آموزش‌وپرورش شهرستان همکاری دارند و این تعاملات سال گذشته به تعهد پنج میلیارد تومانی خیران مدرسه‌ساز منجر شد.

وی افزود: از مجموع ۱۸ میلیارد تومان تعهد خیران مدرسه‌ساز در استان سمنان پنج میلیارد تومان سهم خیران دامغانی است که رف قابل قبولی را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دامغان گفت: خیران مدرسه‌ساز در توسعه فضاهای آموزشی مشارکت دارند و باید قدردان این افراد نیکوکار باشیم که در یک عمل بسیار بزرگ که از باقیات و صالحات حضور دارند.

مجد خاطرنشان کرد: از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون شاهد حضور خیران مدرسه‌ساز در سطح جامعه هستیم و روزبه‌روز به تعداد افراد افزوده می‌شود.

وی افزود: دولت‌های یازدهم و دوازدهم عنایت خاصی به آموزش‌وپرورش داشته تا جایی که در کنار حمایت از خیران مدرسه‌ساز اعتبارات دولتی نیز برای کمک به تکمیل پروژه های مشارکتی ارائه می کند که سهم دامغان از این اعتبارات چشم گیر است.

رئیس شورای اداری دامغان بابیان اینکه یکی از سیاست های پنج گانه وزارت آموزش و پرورش در دولت یازدهم توسعه مشارکت بوده است، اظهار داشت: حضور خیران مدرسه‌ساز در امر و توسعه فضاهای آموزشی جامعه ستودنی است و باید از این افراد قدردانی شود.

مجد گفت: شهرستان دامغان دارای ۱۳۷ آموزشگاه تحصیلی و حدود ۱۵ هزار نفر دانش آموز و یک هزار و ۴۰۵ نفر کادر آموزشی است.

کد خبر 4297876

منبع: مهر

کلیدواژه: خیران مدرسه ساز بوشهر کرمانشاه گرگان شیراز خرم آباد ماه مبارك رمضان شهرکرد بارش باران اشتغال خطبه های نماز جمعه برجام مشهد بیرجند مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۱۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ، دکتر سهیل دادخواه سرپرست بنیاد توسعه کسب‌وکار دانشگاه علم و فرهنگ، گفت: مدرسه فریلنسری دانشگاه علم و فرهنگ با شعار «تجربه دنیایی متفاوت با توسعه اکوسیستم فریلنسری ایران» در راستای گسترش اشتغال جوانان در عصر دیجیتال با رویکرد آینده مشاغل، به دنبال ترویج فرهنگ فریلنسری، توانمندسازی فریلنسرها و توسعه اکوسیستم فریلنسری کشور است.

دادخواه افزود: این اقدام به دنبال توجه ویژه به نیازها و آینده کارآفرینی در کشور شکل‌گرفته است، تا امکانات آموزشی و پشتیبانی برای افرادی که به دنبال راهکارهای نوآورانه و خلاقانه در حوزه فریلنسری هستند، فراهم شود.

سرپرست بنیاد توسعه کسب‌وکار دانشگاه علم و فرهنگ درباره خدمات قابل‌ارائه این مدرسه به پلتفرم‌ها، فریلنسرها، مدرسین و کارفرمایان، گفت: خدمات به پلتفرم‌ها در قالب هدایت کارفرمایان به سمت پلتفرم‌ها، توسعه و ترویج فرهنگ فریلنسری، ترغیب کارفرمایان به واگذاری خدمات به فریلنسرها، ترغیب افراد به فریلنسرشدن، هدایت فریلنسرها به پلتفرم‌ها است. همچنین خدمات به فریلنسرها نیز شامل تعیین صلاحیت حرفه‌ای، کمک به دیده شده فریلنسرهای متخصص و توانمند و ارتقای مهارت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری فریلنسرها است.

وی افزود: از خدمات قابل‌ارائه به مدرسین نیز می‌توان به محورهایی چون کمک به دیده شده افراد توانمند، ارتقا سطح مهارت‌های نرم و سخت آنها، تعیین صلاحیت حرفه‌ای مربیان، فضای کار اشتراکی، استودیو تولید محتوا، تأمین زیرساخت‌های کلاس حضوری و غیرحضوری اشاره کرد.

دادخواه همچنین به خدمات ارائه شده به کارفرمایان اشاره کرد و گفت: آشنایی با فریلنسرها و نحوه کارکردن با آنها، دسترسی به متخصصین در حوزه‌های مختلف، امکان تبادل نظر و گفتگو در حوزه‌های مختلف نیز خدماتی است که به کارفرمایان ارائه می‌شود.

ایجاد اولین شبکه اجتماعی فریلنسری ایران

سرپرست بنیاد توسعه کسب‌وکار خاطرنشان کرد: از دیگر ظرفیت‌های این مجموعه ایجاد اولین شبکه اجتماعی فریلنسری ایران است که همه افراد فعال در زیست‌بوم فریلنسری کشور می‌توانند در این بستر حضور فعال داشته باشند.

وی همچنین گفت: اولین رویداد تخصصی فریلنسری در کشور توسط دانشگاه علم و فرهنگ و با حمایت ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دیجیتال ریاست‌جمهوری ۸ خردادماه ۱۴۰۳ برگزار و جزئیات آن به‌زودی اعلام می‌شود.

گفتنی است، این اقدام می‌تواند گامی به‌سوی افزایش مهارت‌ها و فرصت‌های شغلی در حوزه‌های جدید و رشد اقتصاد دیجیتالی کشور باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://freelancingschool.ir/ مراجعه کنید.

کد خبر 6095139

دیگر خبرها

  • نخستین مدرسه فریلنسری ایران راه‌اندازی می‌شود
  • آشنایی با خانم معلم نخبه پژوهشی دامغانی
  • نخستین مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می‌شود
  • دستاورد ۵میلیارد یورویی اکسپو ایران
  • «هر سه‌شنبه‌ یک مدرسه»؛ طرحی برای افزایش سرانه آموزشی
  • بوم‌گردی عشایری در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • «مدرسی» فرمانده سپاه دامغان شد
  • مدرسه حکمت با همت خیران بازسازی و متحول شد
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است