Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24- مامه بابا تیام در ابتدای دیدار استقلال مقابل ذوب آهن خطای شدیدی روی میلاد فخرالدینی انجام داد.

در جریان دیدار رفت آسیایی استقلال و ذوب آهن داریوش شجاعیان بعد از برخورد با میلاد فخرالدینی مصدوم شد و رباط صلیبی پای او با پارگی مواجه شد. بعد از این اتفاق جو متشنجی علیه فخرالدینی ایجاد شد که از قصد چنین خطایی روی شجاعیان انجام داده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته قابل توجه این است که جو متشنج حاصل از این اتفاق به بازی امروز دو تیم هم کشیده شد و در حالی که فصق 30 ثانیه از بازی گذشته بود، مامه بابا تیام اولین خطای بازی را روی فخرالدینی انجام داد و کارت زرد هم دریافت کرد. بعد از این درگیری فردوسی پور اشاره کرد که این خطا می تواند یک زهر چشم باشد و شاید هم استقلالی ها از قبل برای چنین کاری هماهنگ کرده بودند.

خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مامه تیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم

به گزارش ورزش سه، تیم افشین قطبی در فوتبال کانادا بامداد امروز به مصاف کاوالری رفت و تیم ونکوور در این دیدار با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا بدین ترتیب نخستین شکست فصل آنها در حام حذفی ثبت شود. ونکوور در مسابقات لیگ با حضور قطبی فرم خوبی به اجرا گذاشته و در شرایط کنونی با 6 امتیاز صدرنشین است اما قطبی امید داشت با تیمش بتواند در جام حذفی هم پیشروی کند که این اتفاق صورت نگرفت.

افشین قطبی به عنوان سرمربی ونکوور در پایان این دیدار گفت: فکر می‌کنم دقیق ترین روشی که می‌توانم با آن حال و هوا و احساس تیم را بیان کنم، جمله‌ای است که در آن باید از فروتنی و امید استفاده کنم. بازیکنان ما جاه طلبی لازم را دارند اما وقتی خیالت از شرایط راحت باشد، این اتفاق می‌افتد. ما برای بازی بعدی آماده می‌شویم.

دیگر خبرها

  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر
  • توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگام درس بگیر!
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • ثبت بیشترین بارندگی در رباط خان با ۲۵ میلی متر
  • ‌نمی‌توان برای اتفاق اصفهان عنوان «حمله» را به کار برد
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • یاسین در اردوگاه پرسپولیس آفتابی شد