Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد شمار شهدای حملات وحشیانه نظامیان اسرائیلی به شهروندان فلسطینی در نوار غزه به 61 نفر رسیده است.

وزارت بهداشت فلسطین با انتشار بیانیه ای اعلام کرد شمار فلسطینیانی که در جریان تظاهرات روز گذشته در مناطق مختلف نوار غزه به شهادت رسیدند، به 61 نفر رسیده و تعداد مجروحان نیز از مرز 2 هزار و 770 گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این بیانیه 225 کودک و 86 زن در میان زخمی شدگان هستند.

پیش از این وزارت بهداشت فلسطین شمار شهدای اعتراض های مسالمت آمیز نوار غزه را 60 نفر اعلام کرده بود.

در تحولی دیگر، وزارت خارجه ترکیه پس از آن که سفیر رژیم صهیونیستی در آنکارا را به این وزارتخانه احضار کرد در اعتراض به کشتار فلسطینی ها در نوار غزه وی را از اراضی ترکیه اخراج کرد.

در مقابل این اقدام ترکیه رژیم صهیونیستی نیز کنسول عمومی ترکیه در شهر قدس را اخراج کرد و از وی خواست سرزمین های اشغالی فلسطین را ترک کند.

بنابر این گزارش، ده ها هزار فلسطینی روز گذشته و امروز در تظاهرات «میلیونی بازگشت» علیه انتقال سفارت آمریکا به قدس و هفتادمین سالگرد روز نکبت شرکت کرده اند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 فلسطین نوار غزه کشتار فلسطینیان در نوار غزه موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۲۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار شهدای امروز حمله های رژیم صهیونیستی به غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، منابع خبری از شهادت ۳۴ فلسطینی در حمله های امروز اشغالگران به نوار غزه خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که در حمله های امروز ارتش اشغالگر صهیونیستی به نوار غزه تا این لحظه ۳۴ نفر به شهادت رسیدند.

تنها در حملات به شهر رفح در جنوب نوار غزه ۲۶ فلسطینی شهید شدند.

ده‌ها نفر هم در این حملات مجروح شدند.

این در حالی است که ساعاتی قبل، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۳ کشتار و جنایت دیگر را در حق فلسطینیان در این باریکه مرتکب شده است.

این وزارتخانه افزود که در این حملات ۳۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۸ نفر دیگر زخمی شدند. هنوز بیش از ۸۰۰۰ نفر هم مفقود و زیر آوار هستند.

شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر رسیده است. ۷۲ درصد از شهدا و مجروحان نیز زن و کودک هستند.

کد خبر 6092462

دیگر خبرها

  • آمار شهدای امروز حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • شهادت ۳۴ فلسطینی در حملات امروز اشغالگران به نوار غزه
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ تن افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر افزایش یافت
  • ترکیه خواستار تشکیل پرونده دیوان کیفری بین‌المللی علیه اسرائیل شد
  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه
  • وزارت بهداشت فلسطین: جان تمامی شهروندان نوار غزه در خطر است
  • افزایش شمار شهدا و بازداشت شدگان در کرانه باختری
  • شمار شهدای غزه به 34هزار و 388 و شهدای کرانه باختری به 491 شهید رسید