Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک دستگاه نیسان‌وانت حین حرکت در راه خاکی مجاور کانال آب به علت نامشخصی از مسیر منحرف شد و به داخل این کانال سقوط کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، علیرضا غلام‌پور؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه نیسان‌وانت حین حرکت در راه خاکی مجاور کانال آب به علت نامشخصی از مسیر منحرف شده، به داخل این کانال سقوط کرد و اندک اندک به طور کامل به زیر آب فرورفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به گرفتار شدن راننده سی و پنج ساله وانت‌بار داخل این خودرو، تصریح کرد: این راننده که به همراه خودرو در حال فرورفتن به زیر آب کانال بود و هر لحظه امکان داشت درآب غرق شود با تلاش مردم پیش از رفتن به زیرآب از داخل خودرو خارج و به بیرون از کانال آب منتقل شد. 

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان پس از حضور در محل حادثه اقدام به ایمن‌سازی محل کرده و بعد از حضور خودروی جرثقیل به محل حادثه، خودروی نیسان‌وانت را از داخل کانال آب بیرون کشیدند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تصادف واژگونی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۳۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، پلیس جلوی یک خودرو که راننده آن یک خانم بود را گرفت و با او با برخوردی محترمانه اعمال قانون کرد و خودرو او را که دارای خلاف و جریمه بود توقیف کرد.

کد خبر 845249 منبع: مهر برچسب‌ها پلیس راهور - جاده‌ها راهنمايى و رانندگى خودرو

دیگر خبرها

  • کودک میاندوآبی در کانال آب غرق شد
  • سقوط خودرو در کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس؛ حادثه خسارت جانی نداشته است
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • سقوط درخت و واژگونی خودرو در بندرعباس
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • سقوط درخت و واژگونی خودرو بر اثر وزش باد شدید در بندرعباس
  • قیمت باورنکردنی پیکان وانت؛ اجاره ماهی ۱۵ میلیون!
  • ۴ فوتی در تصادف جاده جهرم به قیروکارزین