Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@22:14:33 GMT

حذف ذوب آهن در عین شایستگی/ استقلال برنده دربی ایرانی آسیا

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۴۳۵۵۲

حذف ذوب آهن در عین شایستگی/ استقلال برنده دربی ایرانی آسیا

تیم فوتبال استقلال با برتری ۳ بر یک برابر ذوب آهن جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شرح کامل دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن را در زیر می خوانید:

دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

دیداری تیم‌های استقلال و ذوب آهن

ورزشگاه: آزادی

تماشاگر: ۷۵۶۸۹ نفر

اخطار: مامه تیام (دقیقه یک)، فرشید باقری (دقیقه ۲۳) و خسرو حیدری (دقیقه ۶۷) از استقلال؛ محمدرضا حسینی (دقیقه ۴۹) و میلاد فخرالدینی (دقیقه ۵۰) از ذوب آهن

گل‌ها: مامه تیام (دقایق ۱۱، ۴۱ و ۶۴) برای استقلال؛ قاسم حدادی‌فر (دقیقه ۶۵) برای ذوب آهن

استقلال: سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، مجید حسینی، وریا غفوری، آرمین سهرابیان (۴۵- امید نور افکن)، فرشید باقری، روزبه چشمی، خسرو حیدری (۸۴- جابر انصاری)، سرور جپارف، فرشید اسماعیلی (۹۰- علی قربانی) و مامه تیام

سرمربی: وینفرد شفر

ذوب آهن: رشید مظاهری، اکبر ایمانی، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، قاسم حدادی‌فر (۷۱- مهدی رجب زاده)، جورجی ولسیانی، حمید بوحمدان، محمدرضا حسینی، بختیار رحمانی (۷۹- محمدرضا عباسی)، مرتضی تبریزی (۵۸- ربیع عطایا) و کی روش استنلی

سرمربی: امیر قلعه نویی

داور: احمد ابوبکر الکعف، ابوبکر سلیم و علی القیضی از (عمان) و اوکابه تاکوتو (ژاپن)

شرح بازی:

استقلال و ذوب آهن در حالی در دیدار تمام ایرانی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌رفتند که ذوب آهن با برتری یک بر صفر در دیدار رفت امیدوارانه به بازی برگشت آمده بود تا سومین صعود تاریخ خود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال اما با حمایت هواداران خود بازی را هجومی و البته خشن آغاز کرد، آنها جناح چپ خود و راست ذوب آهن را برای حمله نشانه رفته بودند و از همین راه هم در همان دقایق ابتدایی بازی به پنالتی رسیدند و این تیام بود که استقلال را از روی نقطه پنالتی پیش انداخت.

ذوب آهن پس از عقب افتادن برای به ثمر رساندن گل تساوی که ارزش بسیاری برای آنها داشت پیش کشید و اتفاقاً در چند صحنه بسیار خطرناک ظاهر شد اما بر خلاف جریان بازی استقلال در دقیقه ۴۱ روی شوت استثنایی مامه تیام به گل دوم رسید تا در همان نیمه نخست گل‌های لازم برای صعود را به ثمر رسانده باشد.

استقلال که نتیجه لازم را در نیمه نخست گرفته بود در نیمه دوم با تفکر تدافعی وارد زمین شد

شرح گل‌ ها:

۰-۱ (دقیقه ۱۱- استقلال)- با خطای ولسیانی روی آرمین سهرابیان، داور خطای پنالتی به نفع استقلال گرفت تا مامه تیام دروازه ذوب آهن را باز کند.

۰-۲ (دقیقه ۴۱- استقلال)- روی غفلت و تعلل مدافعان ذوب آهن توپ در پشت محوطه جریمه به تیام رسید که او با ضربه‌ای بسیار زیبا دروازه رشید مظاهری را باز کرد.

۰-۳ (دقیقه ۶۴- استقلال)- ذوبی‌ها توپ را در میانه میدان از دست دادند تا در ضد حمله غفوری در محوطه جریمه صاحب توپ شود و با یک پاس به بیرون زمینه ساز گل سوم استقلال توسط تیام شود.

۱-۳ (دقیقه ۶۵- ذوب آهن)- بلافاصله پس از گل سوم استقلال، ذوب آهن روی شوتی که قاسم حدادی‌فر از فاصله‌ای ۳۰ متری زد و در بین راه به مدافعان هم برخورد کرد به بازی برگشت.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۵- ارسال میلاد فخرالدینی با ضربه سر ولسیانی همراه شد اما توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۹- روی برگشت یک ارسال توپ در محوطه جریمه به جباروف رسید که ضربه فنی او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۸- ارسال حسینی از سمت راست با دفع ناقص رحمتی همراه شد و در برگشت نیز ضربه بوحمدان را غفوری برگشت داد.

دقیقه ۲۹- نفوذ بوحمدان از سمت چپ او را در برابر دروازه استقلال قرار داد اما ضربه خود خواهانه او با برخورد به روی تیر دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰+۵- ارسال عباسی از سمت چپ در تیر دور به عطایا رسید اما موقعیت طلایی او با ضربه‌ای کم دقت از بالای دروازه به بیرون رفت.

اتفاق ویژه:

قضاوت پر حرف و حدیث داور عمانی این دیدار مورد اعتراض شدید ذوب آهنی‌ها در پایان بازی قرار گرفت. آنها معتقد بودند مامه تیام باید در همان دقیقه اول مسابقه اخراج می‌شد و همچنین وقت‌ اضافه نیمه دوم بسیار بیشتر از چیزی بود که گرفته شد.

بهترین بازیکن:

بدون شک مامه تیام با به ثمر رساندن ۳ گل بهترین بازیکن این دیدار بود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال ذوب آهن لیگ قهرمانان آسیا 2018 اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۳۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی جذاب در دربی کوچک تهران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم‌های هوادار و پیکان از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (پنجشنبه) در هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در دربی بدون هوادار تهران در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که بازی با نتیجه تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

محسن سفید چقایی در دقیقه ۲۰ هوادار را پیش انداخت و یونس شاکری در دقیقه ۳۰ گل دوم هوادار را وارد دروازه پیکان کرد، اما دو دقیقه نگذشته بود که پیکان توسط محمدحسین آزاده یکی از گل‌ها را جبران کرد. در نیمه دوم، پیکانی‌ها حملات زیادی روی دروازه هوادار ایجاد کردند تا در نهایت ابوالفضل زمانی در دقیقه ۸۶ کار را به تساوی کشاند. این نتیجه تا پایان باقی ماند و دو تیم امتیازها را تقسیم کردند.

شاگردان مسعود شجاعی با این تساوی ۲۵ امتیازی شدند و با تفاضل گل ۷- در رده یازدهم جدول یک پله بالاتر از پیکانی ایستادند که همین تعداد امتیاز و تفاضل گل ۸- را دارد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896807

دیگر خبرها

  • چینی: بازی با شمس آذر درس عبرتی برای استقلال شد/ نباید فریب وضعیت تراکتور را خورد
  • بماند///چینی: بازی با شمس آذر درس عبرتی برای استقلال شد/ نباید فریب وضعیت تراکتور را خورد
  • استقلال ۳ - ۲ شمس آذر / آبی پوشان به صدر جدول برگشتند
  • برتری استقلال مقابل شمس آذر / تصاحب دوباره صدر جدول
  • استقلال ۳- شمس آذر ۲
  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • صعود موقت سرخ‌ها به صدر جدول / عزم جدی استقلال خوزستان برای بقا
  • تساوی جذاب در دربی کوچک تهران
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!
  • سپاهان برنده دربی اصفهان