Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@21:02:58 GMT

گرامیداشت هفته‌ی روابط عمومی در استان فارس

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۴۴۱۰۷

گرامیداشت هفته‌ی روابط عمومی در استان فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مسعود عطایی نژاد رئیس ستاد بزرگداشت هفته روابط عمومی فارس اعلام کرد: ششمین دوره گرامیداشت هفته روابط عمومی با حضور فعالان این عرصه از ۲۷ اردیبهشت ماه تا دوم خرداد در این استان برگزار می‌شود.

وی افزود: پس از برگزاری پنج دوره موفقیت آمیز گرامیداشت هفته روابط عمومی و استقبال فعالان این عرصه از برپایی این دوره ها، بر آن شدیم که ششمین دوره را با محور قرار دادن نقش روابط عمومی‌ها در ارایه راهکار‌های نظری و عملی برای حل مشکلات و معضلات روز کشور، برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عطایی نژاد شعار امسال این هفته را 'روابط عمومی، تفاهم، تعامل، مسئولیت اجتماعی' بیان و اظهار داشت: نخستین روز از هفته روابط عمومی که مصادف با بیست و هفتم اردیبهشت است، با عنوان روابط عمومی، بهینه‌سازی الگوی رفتاری – کالای ایرانی نامگذاری شده است.

رئیس انجمن روابط عمومی فارس گفت: دومین روز از هفته روابط عمومی (بیست و هشتم اردیبهشت) به نام روابط عمومی، بهینه‌سازی الگوی رفتاری – آب نام گرفته و سومین روز به عنوان روابط عمومی، بهینه‌سازی الگوی رفتاری – محیط‌زیست و روز چهارم هم روابط عمومی، بهینه‌سازی الگوی رفتاری – شبکه‌های اجتماعی نامگذاری شده است.

عطایی‌نژاد ادامه داد: سی و یکم اردیبهشت که مصادف با پنجمین روز از این رویداد است، روابط عمومی، بهینه‌سازی الگوی رفتاری – سلامت، نامیده شده است.

او گفت: ششمین روز از هفته روابط عمومی که همزمان با نخستین روز از خردادماه است، با موضوع بهینه‌سازی الگوی رفتاری – کتاب و کتابخوانی تدوین شده است و آخرین روز به موضوع روابط عمومی، بهینه‌سازی الگوی رفتاری – ارتباطات اختصاص دارد.

وی، به پاره‌ای از ویژه برنامه‌هایی که برای پاسداشت هفته روابط عمومی تدارک دیده شده اشاره و بیان کرد: برپایی
چهارمین نشست روابط عمومی و رسانه، دیدار با کارآفرینان استان فارس، بازدید از مدرسه طبیعت ژاهو، بازدید از آکادمی تیراندازی قهرمان جهان، ساره جوانمردی و تجلیل از این ورزشکار مدال‌آور از جمله این برنامه هاست.

عطایی نژاد ادامه داد: همچنین بازدید از مرکز اسناد ملی و خوانش کتاب 'روابط عمومی چیست'، برگزاری میزگرد تخصصی روابط عمومی و دیدار با مقامات استانی و خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های ششمین هفته روابط عمومی است.

وی، از فعالان عرصه روابط عمومی نهادها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی درخواست کرد برای حضور در این برنامه‌ها و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۷۳۱۳۶۵۱۷ تماس بگیرند.

روز بیست و هفتم اردیبهشت ماه در تقویم رسمی کشور به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است.
انتهای پیام/ر

برگزاری ششمین دوره گرامیداشت هفته روابط عمومی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روابط عمومی محیط زیست سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۴۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک

همزمان با هفته زمین پاک پویش «زنده باد درخت» که نوید دهنده بهینه شدن ۴۰ بوستان اختصاصی برای مادران و کودکان در پایتخت است به همت سازمان زیباسازی شهر تهران در فضای شهری پایتخت اکران شد.

بر اساس این گزارش؛ این بوستان‌های بهینه شده توسط شهرداری تهران از امکاناتی همچون ایستگاه تندرستی بزرگسالان، اتاق مادر و کودک، زمین بازی کودکان و مسیر تندرستی برخوردار است؛ و در متن این پویش از عبارت‌های «شهر حق شماست» و «خوش بگذره» استفاده شده است.

 هفته زمین پاک از روز دوم اردیبهشت ماه آغاز و شعار امسال برنامه‌های هفته زمین پاک «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین» انتخاب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی کمک می‌کند؟
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی به کمک می‌کند؟
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • خدمات سئو سایت
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • "همه ما مدیون توییم" شعار هفته معلم ۱۴۰۳
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود