Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@22:57:38 GMT

مظاهری: داور ذوب‌آهن را حذف کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۴۴۲۸۲

رشید مظاهری دروازه‌بان ذوب‌آهن پس از شکست مقابل استقلال و حذف از لیگ قهرمانان آسیا گفت: باید به استقلال و گروه داوری خسته نباشید بگویم که تیم صعودکننده را مشخص کردند.

او با کنایه ادامه داد: وقتی چنین گروه داوری خوبی در کار باشد، نه نیازی به واکنش‌های مظاهری و رحمتی است و نه نیاز به چیز دیگری. تیم داوری بود که باعث شد ذوب‌آهن در این مرحله حذف شود و از صعود عاجر بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رشید مظاهری داور باشگاه ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۴۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدگاه کارشناسی داوری در مورد دو صحنه جنجالی بازی صنعت نفت و پرسپولیس

جواد فهیمی راد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد قضاوت علی‌اصغر مومنی در نیمه اول بازی صنعت نفت آبادان و پرسپولیس اظهار کرد: مهم‌ترین صحنه روی گل پرسپولیس بود. بازیکن صنعت نفت جلو رفت تا اجازه ندهد دانیال اسماعیلی‌فر با سر ضربه بزند. خودش لحظه‌ای ایستاد و تعادلش را از دست داد؛ بنابراین بازیکن پرسپولیس خطایی نکرد، چون او قصد داشت تا از چنگ مدافع حریف رها شود و تعادل بازیکن صنعت نفت را بر هم نزد.

کارشناس داوری در خصوص اینکه اعلام پنالتی به سوی پرسپولیس درست بود، عنوان کرد: دست بازیکن صنعت نفت کاملاً باز بود و داور هم این صحنه را دید. او به درستی اعمال قانون کرد و برای پرسپولیس پنالتی گرفت. اعتراض پرسپولیس و مقاومت نکردن صنعت نفتی‌ها مؤید آن است که داور تصمیم درستی گرفته است.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان
  • هر ۳ گل پرسپولیس درست بود/ تیم داوری قضاوت مطلوبی داشت
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • دیدگاه کارشناسی داوری در مورد دو صحنه جنجالی بازی صنعت نفت و پرسپولیس
  • حرف‌های جنجالی‌ترین کمک داور تاریخ لیگ برتر
  • برترین مدرک بین‌المللی داوری بدمینتون در دستان داور قمی
  • داور قمی برترین مدرک بین المللی داوری بدمینتون را کسب کرد
  • دوری عجیب داور مشهور از فوتبال ایران
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟