Web Analytics Made Easy - Statcounter


وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد زمان زیادی برای دستیابی به مکانیزم تضمین‌های لازم برای حفظ منافع ایران در صورت ماندن در برجام وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار اعزامی امتداد نیوز به بروکسل، محمدجواد ظریف گفته است مدت زمان زیادی برای رسیدن به مکانیزم تضمین ها نداریم.

وی افزود: ما امروز می خواهیم ببینیم که آیا اعضای باقیمانده برجام آماده ارائه منافع اقتصادی برجام هستند یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظریف ادامه داد: ما می خواهیم فرایندی فشرده را آغاز کنیم که برای آن زمان زیادی نداریم. ما نیاز به تضمین هایی داریم که این منافع را برای ایران تضمین کند.

وزیر خارجه گفت: در مدت زمان چند هفته ای که رئیس جمهور ایران تعیین کرده است. ما خواهیم دید که اراده سیاسی که توسط اعضای باقیمانده برجام ابراز شده اند آیا می توانند به اقدامات مشخص تبدیل شوند یا نه. ما این را خواهیم دید.

 

 

انتهای پیام/

 

 

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۴۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ کریدورها، موقعیت و فرصت ویژه ایران

تین نیوز

در سال های اخیر کشور های مختلف استراتژی های متفاوتی را در تقویت کریدور های اطراف خود اتخاذ کرده اند به نحوی که بتوانند منافع تجاری، امنیتی و سیاسی خود را تضمین نمایند، تعارض منافع حاصل از ایجاد این کریدور ها تا جایی پیش رفته که می توان مفهوم جنگ کریدور ها را برای آن برگزید.

به گزارش تین نیوز به نقل از اندیشکده حمل و نقل ایران، ایران به عنوان یکی از بازیگران اصلی در حوزه کریدور های آسیایی لازم است به سرعت استراتژی خود را طراحی و در مسیر آن گام بردارد. ایجاد ستاد ملی ترانزیت که در برنامه هفتم بر آن نیز تاکید شده، توسعه دیپلماسی ترانزیتی و افزایش همگرایی با کشور های منطقه به نحوی که منافع مشترک را تقویت نماید، در کوتاه ترین زمان ممکن امری ضروری است.

مذاکرات دکتر منظور رئیس سازمان برنامه کشور در اجلاس اسکاپ را میتوان گامی مهم در جهت حرکت به سمت پیروزی در نبرد کریدوری این منطقه قلمداد کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بلینکن: اسرائیل هنوز جان غیرنظامیان رفح را تضمین نکرده است
  • آیا در سفر گروسی موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • تا رسیدن مترو به حرم شاهچراغ از مسئولان مطالبه خواهم کرد
  • جنگ کریدورها، موقعیت و فرصت ویژه ایران
  • بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد
  • (ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف
  • درخواست یک مقام طالبان برای به بهره‌برداری رسیدن مسیر چابهار-افغانستان
  • شبح جنگ چگونه از ایران دور شد؟
  • ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»