Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@12:13:01 GMT

مسئولان برای تحقق تحول آموزشی در آبادان همت کنند

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۴۴۸۹۱

مسئولان برای تحقق تحول آموزشی در آبادان همت کنند

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیم پور سه شنبه در آیین افتتاحیه دبیرستان 16 کلاسه مهرگان 2 آبادان با بیان اینکه آبادان سرشار از استعدادهای ناب است، گفت: شهرستان آبادان بهترین استعدادها و نخبگان را دارد و نباید اجازه دهیم دشمن از کمبودهای موجود در آموزش و پرورش سوء استفاده کند.
وی تجهیز مدارس از سوی منطقه آزاد اروند را خوب ارزیابی کرد و گفت: منطقه آزاد اروند در تجهیز مدارس کارهای بسیار ارزنده ای کرده است اما باید کاری کنیم که دشمن تصاویر مدارس قبل از انقلاب و بعد از انقلاب را در فضای مجازی منتشر نکند تا خدمات دولت را زیر سوال ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام ابراهیم پور، همت مسئولان را برای تحول بزرگ آموزش و پرورش خواستار شد و گفت: مدرسه سازی به همت خیرین نسبت به گذشته کارهای خوبی انجام شده و نیاز است در توسعه نیروی انسانی نیز تلاش شود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در این آیین ساخت دبیرستان مهرگان 2 توسط بنیاد خیرین بنیاد فرهنگی مصلی نژاد را از کارهای ارزشمند خواند و گفت: شهرستان آبادان به رغم کمبود 12 مدرسه، نسبت به سال های گذشته و شهرستان های دیگر پیشرفت های عمرانی مناسبی کرده است.
عزیزاله شهبازی ضمن تقدیر از خیرین بنیاد فرهنگی مصلی نژاد گفت: شهرستان آبادان در طرح توسعه گام دوم پالایشگاه آبادان با اعتباری بالغ هفت میلیارد دلار پیشرفت مناسبی داشته که در گام نخست یک هزار نیروی بومی جذب شده است.
وی آغاز عملیات سد سلولی بهمنشیر را از پروژه های ملی مهم دانست و گفت: با راه اندازی این طرح کمبود آب شیرین برای آشامیدنی و کشاورزی جبران می شود.
مدیرعامل بنیاد فرهنگی مصلی نژاد با بیان اینکه شخصیت انسان از دوره ابتدایی شکل می گیرد، گفت: اگر بخواهیم کشوری توسعه یافته داشته باشیم و در پهنه گیتی مطلبی برای گفتن داشته باشیم و کشور ایران به عنوان کشور توسعه یافته نشان داده شود بایستی آموزش صحیح را از دوره ابتدایی به دانش آموزان آموزش داد.
عباس مصلی نژاد، تولید علم و تربیت نیروی انسانی معلم در دانشگاه ها را اساس کار آموزشی عنوان کرد و گفت: خروجی معلم از دانشگاهها و کار ویژه ای که اساتید دانشگاهها در تولید علم انجام می دهند در تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر موثر است.
وی در ادامه گفت: اگر دانشگاه مشکل کارکردی داشته باشد و معلم از نظر تخصص در حد موردنیازنباشد قطعا نمی تواند دانش آموز ابتدایی را به نحو احسن تربیت کند و در نهایت در چرخه آموزش با مشکل مواجه می شویم.
مصلی نژاد ، اندیشه نو، تغییر ابزار ثروت انسانی را مهم بیان کرد و گفت: ابزار تغییر ثروت انسانی معلمین ، اساتید دانشگاه، روحانیون هستند که باید برای توسعه و پیشرفت جامعه تلاش کنند.
به گزارش ایرنا دبیرستان 16 کلاسه مهرگان 2 توسط خیرین بنیاد فرهنگی مصلی نژاد روز سه شنبه با حضور معاون وزیر در امور عمرانی نوسازی مدارس و مسئولان استانی و محلی افتتاح شد.
7100/7165/6002
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 توسعه و پیشرفت ثروت دانش آموز دلار نخبگان موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۴۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند

معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: ۲۵ هزار نیروی جدید در دور دوم استخدامی‌ها که به زودی اعلام خواهد شد، جذب این وزارت می‌شوند.

بهرام بنده یزدانی روز شنبه در آیین آغاز کار ساخت مجتمع آموزشی بیمارستان خاتم الانبیای شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: متاسفانه در دوره های پیش سهمیه مناسبی برای استخدامی نیروهای بهداشت و درمان در نظر گرفته نشد و این بخش با مشکل مواجه بود.

وی افزود: رایزنی‌ها برای استخدام جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال انجام است تا سهمیه مناسبی برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی باشد.

معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی بیان کرد: مسیر قانونی تبدیل وضعیت ایثارگران، ۹۰۰ نفر در سال گذشته را شامل شد و این خود کمک بزرگی به امنیت شغلی کارکنان و وضعیت کیفی شاخص های استخدامی منابع انسانی کرد.

وی اضافه کرد: رایزنی های لازم برای استفاده از این ظرفیت جدید استخدامی که به زودی اعلام رسمی می شود در مدیریت منابع انسانی وزارتخانه در حال انجام است.

بنده یزدانی در ادامه اضافه کرد: هزینه های کلانی در بحث خرید تجهیزات و اقلام بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم انجام شده که اختصاص هفت میلیون و ۳۰۰ هزار یورو تجهیزات به خراسان شمالی از این موارد است.

وی افزود: اعتبارهای بیشتری برای بخش درمان خراسان شمالی در دور سوم سفرهای مسئولان وزارتخانه به این استان اختصاص می‌یابد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • عقب‌نشینی پسران از مبارزه با غول کنکور/ آسیب‌های کاهش مردان تحصیلکرده