Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@07:26:35 GMT

تبریزی: مهاجمان تیم ملی یک سر و گردن بالاتر از من بودند

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۴۵۰۰۸

به گزارش ایلنا، مرتضی تبریزی هافبک مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن در پایان دیدار برابر استقلال که با حذف این تیم همراه شد، در گفتگو با خبرنگاران گفت: در دقایق آخر بازی می توانستیم ما برنده بازی بشویم که قسمت نشد.

وی در مورد تعویض خود نیز عنوان کرد: به هر حال من همیشه تلاش می کنم که برای تیمم مثمرثمر باشم. این تصمیم مربی است که چه بازیکنی بازی کند ولی من همیشه در دقایقی که هستم تمام تلاشم را انجام می دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبریزی در مورد عدم حضور در لیست تیم ملی و تاثیر آن در روحیه خود نیز افزود: خب نمی دانم چه بگویم؛ به هر حال هر بازیکنی دوست دارد که در تیم ملی باشد. اما به هر حال بازیکنانی که دعوت شده اند، یک سر و گردن از ما بالاتر بوده اند و ما هم از خانه و از جلوی تلویزیون برای آنها آرزوی موفقیت می کنیم.

مهاجم ذوب آهن در مورد فصل آینده نیز اضافه کرد: من یک سال دیگر با ذوب آهن قرارداد دارم. هنوز تصمیم نگرفتم و امیدوارم تصمیمی بگیرم که به آینده فوتبالی ام کمک کند.

تبریزی در خصوص اینکه چطور با وجود داشتن قرارداد می خواهد در مورد آینده اش تصمیم بگیرد، توضیح داد: هنوز پیشنهادی ندارم ولی منتظرم اگر پیشنهادی باشد، بررسی کنم و تصمیمی بگیرم که به فوتبالم کمک کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال ذوب آهن مرتضی تبریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۵۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ

به گزارش همشهری آنلاین بازیکنان پرسپولیس خیلی امیدوار بودند تا با قهرمانی در جام حذفی حداقل اگر در لیگ به صدر جدول نرسیدند، فصل را بدون جام تمام نکنند. آخرین‌بار که آنها توسط آلومینیوم از جام حذفی کنار رفتند در لیگ هم ناکام بوده و جام را به استقلال دادند و هواداران پرسپولیس می‌ترسند این ماجرا باز هم تکرار شود. در همین راستا رختکن سرخپوشان بعد از بازی اصلا حال و هوای خوبی نداشت. وحید امیری که به‌عنوان کاپیتان تیم پنالتی را از دست داده بود بیشتر از همه نفرات احساس شرمندگی می‌کرد و بابت این موضوع هم از همبازیانش عذرخواهی می‌کرد؛ البته اکثر بازیکنان به وحید دلداری می‌دادند. در این میان چند بازیکن اسمی تیم به‌اضافه همراهان اعتقاد داشتند اوسمار با تعویض‌های بدش کمر تیم را شکسته و او مقصر اصلی این باخت است. در واقع اتفاقات بازی پرسپولیس در اراک باعث شد اوسمار تا حدی اعتماد شاگردانش را از دست بدهد.

کد خبر 847638 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تصمیم گیری نهایی اسرائیل درباره حمله به رفح ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ
  • تصمیم مهم باشگاه رم دربارهی آینده سردار آزمون
  • انتقاد جیمی کاراگر از مهاجمان گل‌نزن لیورپول