Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فارس، حبیب احمدزاده، مستندساز، محقق و نویسنده دفاع مقدس و خالق آثاری چون «شطرنج با ماشین قیامت» و «داستان‌های شهر جنگی» در واکنش به انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف و شهادت و جراحت صدها تن از مسلمانان فلسطینی، مطلبی با عنوان «قربانگاهی جدید برای سفارتخانه و یا معبد آقای ترامپ» نوشت: امروز فلسطینیان  دوباره به دلیلی بسیار تکراری و ساده به خاک و خون کشیده شدند؛ در تظاهراتی بر علیه غصب دوباره سرزمینشان، این دفعه  به دست ترامپ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کم کم  ما نیز به بهانه دعواهای داخلی یادمان رفته که همین شورای امنیت و سازمان ملل همیشه  چک سفید امضاء گرفته از بن سلمان نیز در تمامی قطعنامه‌هایشان شهر بیت‌المقدس را حداقل روی کاغذ، جزو سرزمین‌های اشغال شده می‌دانند و همه جهانیان نیز هیچ حق قانونی برای انتقال سفارتخانه آمریکا به این شهر قائل نیستند.

فقط دیروز، بیش از 55 فلسطینی بی‌سلاح در بزرگترین و طولانی‌ترین محاصره انسانی تاریخ جهان در مرز غزه سلاخی و کشتار شده و بیش از دوهزار و هفتصد فلسطینی دیگر مجروح شدند که 9 تن از آنان خبرنگار هستند.

بله شاید برای جشن فتح و موفقیت ناتانیاهو، به نسبت دفعات قبل آمار کوچکی باشد ریختن این تعداد خون  قربانی، به پای افتتاح سفارتخانه یا معبد جدید آقای ترامپ در این شهر.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۵۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت حمایت مردم ایران از ملت مظلوم فلسطین

دریافت 17 MB

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه نبض با نویسندگی، اجرا و کارشناسی مدرسان سواد رسانه‌ای در شبکه همدان پخش می‌شود.

در این ویدئو به این موضوع اشاره دارد که هرتسل (بنیانگذار رژیم منحوس صهیونیستی) چه هدفگذاری برای اسرائیل انجام داده است.

کد خبر 6087886

دیگر خبرها

  • علت حمایت مردم ایران از ملت مظلوم فلسطین
  • دست اسرائیل از آستین واتس‌اَپ بیرون زد/ کشتار کاربران فلسطینی با نقض حریم اطلاعاتی
  • همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
  • همدستی واتساپ با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین
  • لغو مراسم اهدای جوایز انجمن قلم آمریکا به دلیل جنگ علیه غزه
  • یونیسف خواستار توقف فوری کشتار کودکان در فلسطین شد
  • تصاویری از معبد باستانی در ایران؛ شاهکار نقش‌برجسته اژدها را ببینید
  • واکنش رئیس حزب کار اسرائیل به تحریم آمریکا علیه گردان نتزاه یهودا
  • (تصاویر) معبد داش‌کَسَن، شاهکار ایلخانی در سلطانیه
  • واکنش حبیب احمدزاده به سامانه اسطوخودوس یا ماشین روز قیامت اسراییلی/ فیلم