Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:18:54 GMT

«امید گناوه» قهرمان مسابقات لیگ جوانان استان بوشهر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۴۵۶۵۶

«امید گناوه» قهرمان مسابقات لیگ جوانان استان بوشهر شد

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات فوتبال استان بوشهر طبق برنامه تعیین شده در کمیته مسابقات به موقع به اتمام رسید.

محمد نجفی با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری این مسابقات، از نماینده مردم در مجلس برای تلاش و کمک به تیم پرسپولیس گناوه تشکر کرد و خواستار کمک به تیم‌هایی از جمله امید گناوه، موج و پاس گناوه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار کمک مسئولان به تیم‌های فوتبال شد و اضافه کرد: از اعضای شورای شهر می‌خواهیم که همانگونه که یکی از شعارهای انتخاباتی آنها کمک به حوزه‌های ورزش و جوانان بوده دست به کار شوند و در حوزه عملیاتی به کمک‌ ورزش بیایند.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر افزود: اتفاقات خوبی در فوتبال استان روی داده و به جز حادثه تلخ حذف ایرانجوان بوشهر، شرایط توسعه و پویندگی فوتبال استان رو به جلو است.

وی ادامه داد: در همه شهرستان‌ها در راستای کمک به تیم‌های فوتبال از کانال مدیران محلی و ستادی شهرستانی نمایندگان تلاش لازم صورت گیرد تا انشاءالله بتوانیم مشکلات شهرستان‌ها را در حوزه فوتبال به حداقل برسانیم.

در حاشیه این مراسم جام قهرمانی پاس گناوه که در سال جاری قهرمان جوانان لیگ برتر استان شده بود از طرف رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر و مسئولین حاضر در این مراسم به نماینده این تیم اهدا شد.

کد خبر 4298044

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر محمد نجفی هیئت فوتبال بوشهر بوشهر کرمانشاه شیراز گرگان ماه مبارك رمضان خرم آباد شهرکرد بارش باران اشتغال خطبه های نماز جمعه برجام مشهد مجلس شورای اسلامی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۵۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه

قرار است در ادامه برنامه استعدادیابی هیئت فوتبال استان تهران یک تورنمنت برگزار شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، در ادامه برنامه‌های استعدادیابی در فوتبال تهران قرار است یک تورنمنت درون استانی مختص بازیکنان زیر 17 سال (متولدین 1386/10/11 و بعد از آن) در شش منطقه استان تهران برگزار شود. 

طبق برنامه‌ای که مسئولان کمیته استعدادیابی هیئت فوتبال استان تهران تدوین کرده‌اند حوزه‌های فعال در فوتبال استان تهران باید تا تاریخ 20 اردیبهشت ماه سال 1403 نسبت به معرفی تیم منتخب خود به هیئت فوتبال استان تهران اقدام نمایند.

قرار است این تورنمنت با حضور تیم‌های برتر و منتخب هر منطقه در چهار گروه سه تیمی شامل گروه‌های شمال شرق، جنوب شرق، جنوب غرب و شمال غرب در روز پنجشنبه مورخ 1403/03/24 برگزار شود.

پس از برگزاری بازی‌های این چهار گروه، از هر گروه یک تیم به مرحله نهایی تورنمنت استانی صعود خواهد کرد.

زمان و مکان برگزاری مرحله نهایی متعاقبا تعیین و اطلاع رسانی خواهد شد.

منطقه 1: دماوند (میزبان) - فیروزکوه و پردیس
منطقه 2: پاکدشت (میزبان) - ورامین - پیشوا و قرچک
منطقه 3: حوزه جنوب شرق (میزبان) – شمیرانات و حوزه شمال شرق
منطقه 4: حوزه شمال غرب (میزبان) - حوزه جنوب غرب و شهرستان ری
منطقه 5: بهارستان (میزبان) - رباط کریم و اسلامشهر
منطقه 6: قدس (میزبان) - ملارد و شهریار

پیش از این یک دوره تورنمنت بازیکنان زیر 12 سال برگزار شد که رضایت استعدادیاب‌های فوتبال هیئت فوتبال استان تهران را به دنبال داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم