Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@12:41:14 GMT

آتش گرفتن آیفون 6 اس معیوب در لاس وگاس +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۴۶۵۲۲

آتش گرفتن آیفون 6 اس معیوب در لاس وگاس +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برخی اوقات با اتفاقاتی که برای یک تلفن خراب رخ می‌دهد، می‌تواند مشکل اندک آن را به یک حادثه خطرناک تبدیل کند. ظاهرا چنین مشکلی به تازگی در یک مغازه تعمیرات موبایل در لاس وگاس رخ داده است.

بر اساس ویدئوی ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته مغازه ذکر شده، نشان می‌دهد یک تلفن همراه که روی میز تعمیرکار قرار گرفته آتش می‌گیرد که پس از بررسی‌ها مشخص می‌شود آن گوشی، آیفون 6 اس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این اولین دفعه نیست که یک آیفون آتش می‌گیرد و پیش از این، اتفاق مذکور بارها رخ داده چرا که باتری لیتیومی آنها در صورت آسیب دیدن ممکن است مشتعل شود.

هنوز علت این اتفاق مشخص نشده اما اپل اعلام کرده بود که اگر این گوشی برای مدت زیادی در مجاورت هوای گرم باشد، ممکن است باتری‌اش آسیب ببیند. از آنجا که هوای لاس وگاس گرم و شرجی است، ممکن است علت خرابی باتری، همان دلیل مذکور اپل باشد.

در ادامه ویدئویی از آتش گرفتن آیفون 6 اس را مشاهده می کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری محصولات اپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۶۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بازار‎های صادراتی با اخذ استانداردهای جدید باتری

به گزارش همشهری آنلاین چند شرکت باتری‌ساز مطرح کشور در این نمایشگاه حضور داشتند تا توانایی‌های صادراتی خود را نمایش بگذارند. در حاشیه این نمایشگاه گفت‌وگویی با محمدحسین گل شیرازی مدیر صادرات مجتمع صنعتی سپاهان باتری داشتیم. در این مطلب مشروح این گفت‌وگو را می‌خوانید.

مدیر صادرات مجتمع صنعتی سپاهان باتری در ابتدا با اشاره به هدف توسعه‌ای این مجموعه در نمایشگاه ایران اکسپو گفت: با توجه به حضور نماینده‌های متعددی از کشورهای قاره آفریقا، کشورهای GCC (کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس مانند کویت، بحرین، عربستان صعودی، عمان، قطر و امارات) و کشورهای حوزه CIS (ارمنستان، ازبکستان، بلاروس، تاجیکستان، روسیه، قرقیزستان و قزاقستان) این شرکت در راستای تحقق اهداف توسعه‌ای خود در نمایشگاه شرکت کرد.

گل شیرازی افزود: مجتمع صنعتی سپاهان باتری با برندهای مختلفی همچون اوربیتال، سوزوکی، ویوات و... توانسته استانداردها و مجوزهای متعددی همچون EAC(اعلامیه انطباق کشورهای اوراسیا) را اخذ کند و همچنین استانداردهای عملکردی باتری در آب‌وهوای سرد و گرم ICC(جریان استارت در سرما) را نیز پشت سر بگذارد، توسعه بازارهای صادراتی از سردترین تا گرم‌ترین نقاط را در دستور کار خود قرار داده است.

وی در ادامه با تقدیر از عملکرد تیم برگزاری ششمین دوره این نمایشگاه گفت: این مجموعه برای دومین سال پیاپی در این نمایشگاه شرکت کرده است و در سال‌های قبل‌تر نیز به‌صورت غیرمتمرکز حضورداشته است اما این دوره از نمایشگاه صادرات نسبت به دوره‌های قبلی با استقبال پرشکوه‌تری مواجه شد.

مدیر صادرات سپاهان باتری گفت: واحد تحقیق و توسعه کارخانه دائماً در حال به‌روزرسانی سیستم‌ها و تکنولوژی‌های مختلف برای تولید باتری‌های مدرن‌تر است و در پی این تلاش‌ها به تولید انبوه رسیدن باتری‌های 42، 65 و 100 آمپر و همچنین توسعه باتری‌های سولار 100 آمپر بوده است که در بازار با استقبال خوبی روبه‌رو شد. وی افزود همان‌طور که در تبلیغات تلویزیونی و فضای مجازی عنوان می‌شود، باتری‌های تولیدشده در این شرکت در سراسر کشور با دو سال گارانتی تعویض عرضه می‌شوند که این موضوع حداقل در بازار ایران بی‌سابقه است.

کد خبر 848592 برچسب‌ها صادرات باتری نمایشگاه

دیگر خبرها

  • توسعه بازار‎های صادراتی با اخذ استانداردهای جدید باتری
  • تیک‌تاک در آستانه حذف از اپ استور آیفون
  • اختلال آلارم کاربران آیفون را کلافه کرد
  • قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه
  • هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!
  • آموزش: با این راهکار ساده دمای گوشی خود را پایین بیاورید!
  • دور زدن قانون ممنوعیت آیفون با پرداخت ۲ میلیون تومان برای ریجستری
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • چهار دلیل برای فرار از خرید پوکو X5 پرو
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید