Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@05:36:27 GMT

2 جوان ، سارای 15 ساله را زنده زنده دفن کردند! + عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۴۶۸۸۸

رکنا: دو جوان شیشه ای پس از مصرف مواد دختر 15 ساله ای را آزار دادند و زنده زنده او را دفن کردند.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، دو جوان معتاد Addicted دختر 15 ساله ای را در تگزاس مورد تجاوز Rape قرار دادند.

آن ها در اعترافات خود گفتند که به دلیل مصرف مواد مخدر Drugs اکثر اوقات دچار توهم می شدند و رفتار هایشان دست خودشان نبود و بعد از این که اثرات مواد از بین می رفت تازه متوجه رفتار و کارهایشان می شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آن ها شب حادثه Incident بعد از مصرف شیشه متوجه حالات خود نبودند و دختر عابرپیاده را با زور و اجبار سوار ماشین خود می کنند و با خشونت او را مورد آزار و اذیت قرار می دهند .

آلفردو و ری پس از تجاوز ، دختر جوان را زنده زنده در یک گودال انداخته و او را دفن کرده اند اما در اعترافات خود به دلیل این که در هنگام جنایت Crime در حالت طبیعی نبودند از محل دفن این دختر جوان که سارا نام دارد اطلاعی ندارند.

تنها ردی که پلیس Police توانست از طریق آن این متجاوز Rapist ها را دستگیر کنند گزارش یک مرد بود که شماره و نوع ماشین را هنگام ربودن دختر به پلیس مخابره کرده بود.

دادگاه حکم آن ها را هنوز اعلام نکرده است اما خانواده دختر تقاضای اعدام execution را دارند.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت معتاد Addicted تجاوز Rape مواد مخدر Drugs حادثه Incident جنایت Crime پلیس Police متجاوز Rapist اعدام execution اخبار حوادث معتاد دختر جوان مواد عکس عکس حوادث تهران قاتل پرونده فیلم تهران اعدام زندگی زن قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۶۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل اغفال دختر دانشجو در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی گفت: اواخر امسال، زن جوانی به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت، دخترم ۳ ماه قبل از شهرستان برای درس خواندن به تهران آمد؛ ولی دختر جوانم برای رفتن به دانشگاه از خوابگاه دانشجویی بیرون رفته اما دیگر بازنگشته و تلفن همراهش خاموش است؛ لطفاً کمک کنید.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده در دایره چهارم پلیس آگاهی (ویژه فقدان) تیمی زبده از کارآگاهان راهی محل مورد نظر شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم پی بردند، دختر جوان به دانشگاه مراجعه نکرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: کارآگاهان در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف خانه فقدانی متوجه شدند، دختر گمشده توسط یک مرد میانسال با موهای بور با شگرد ازدواج اغفال شده و از خوابگاه فرار کرده است که همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با روش‌های علمی مقصد فرار آنها را در غرب تهران شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی طی یک عملیات منسجم موفق به دستگیری متهم شدند که در ادامه نیز دختر جوان پیدا شد.

وی افزود: متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی در جریان تحقیقات ابتدایی ضمن ابراز ندامت و پشیمانی به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان مبنی بر فرار از خانه به قصد ازدواج اعتراف کرد.

سردار گودرزی گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، دختر گمشده به آغوش گرم خانواده خود بازگردانده شد و متهم کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کد خبر 6057458

دیگر خبرها

  • ۳۳ میلیون؛ خرج نوروزی یک دختر بچه هشت ساله
  • دختربچه هشت ساله ۳۳ میلیون خرج نوروزی دارد
  • نجات دختر ۱۱ ساله از دست آدم‌ربایان
  • دختر جوان به دست برادر ۱۷ ساله خود به قتل رسید
  • مرد میانسال به دلیل اغفال دختر دانشجو بازداشت شد
  • بازداشت مرد میانسال به دلیل اغفال دختر دانشجو
  • بازداشت عامل اغفال دختر دانشجو در غرب تهران
  • (ویدئو) دختر ۱۱ ساله، جوان‌ترین خبرنگار جنگ غزه
  • (ویدئو) دختر ۱۱ ساله که در پوشش خبرنگار در غزه فعالیت می‌کند
  • مرگ زوج هندی به همراه دختر ۱۶ ساله‌ در حریقی «مشکوک» در کانادا