Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@22:05:38 GMT

خشم سعودی‌ها از بازیکن السد/ احتمال محرومیت آقای گل

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۴۶۹۹۸

خشم سعودی‌ها از بازیکن السد/ احتمال محرومیت آقای گل

حرکت جنجالی مهاجم السد باعث خشم سعودی‌ها شده و چه بسا این مهاجم الجزایری با محرومیت مواجه شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از  اسپورت، الاهلی در دیدار برگشت برابر السد قطر با تساوی دو بر متوقف شد تا با توجه به شکست در دیدار رفت از صعود به دور بعد بازماند. ستاره این دیدار بغداد بونجاح مهاجم السد بود که هر دو گل تیمش را به ثمر رساند تا زمینه را برای حذف حریف عربستانی مهیا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی الاهلی در این دیدار با نتیجه دو بر یک جلو بود، بغداد بونجاح حرکتی انجام داد که باعث خشم سعودی‌ها شده است. او بعد از پرچم اشتباه کمک داور، دست خود را به نشانه رشوه گرفتن داوران از سعودی‌ها تکان داد.

باشگاه الاهلی عربستان اعلام کرد که  از  این بازیکن الجزایری به فیفا شکایت خواهد کرد و اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا بونجاح را با محرومیت مواجه نسازد شکایت خود را به فیفا ارائه خواهد داد.

بونجاح، بهترین و تاثیرگذارترین بازیکن السد در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا بوده است. او با زدن 9 گل به همراه یوسف العربی بازیکن الدحیل در صدر جدول بهترین گلزنان قرار داد و اگر با محرومیت مواجه شود کار السد در دور بعد سخت خواهد شد.

السد به یک چهارم نهایی راه پیدا کرده و این احتمال زیاد است که در دور بعد با تیم فوتبال پرسپولیس و یا استقلال بیفتد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام السد قطر باشگاه الاهلی عربستان تیم فوتبال الدحیل قطر فیفا ليگ قهرمانان آسيا یوسف العربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۶۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!

اخراج جنجالی آرائوخو در بازی مقابل پی‌اس‌جی ممکن است بیشتر از یک جلسه محرومیت برای او تمام شود.

طرفداری | مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا که از او به عنوان مقصر شماره یک در حذف آبی‌اناری‌ها در لیگ قهرمانان یاد می‌شود، ممکن است با محرومیت بیشتری از سوی یوفا روبرو شود.

به گزارش آاس، رونالد آرائوخو در جریان دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، روی بردلی بارکولا خطا کرد و کارت قرمز مستقیم گرفت. اخراج او نقطه عطف بازی بود، چرا که بارسلونا بعد از آن دچار فروپاشی شد. آرائوخو در حالی که از زمین بازی خارج می‌شد، با حرکتی نمایشی، انگشتان خود را باز کرد و دستش را چرخاند. حرکتی که کنجکاوی برخی از هواداران را برانگیخت. این حرکت دست در آمریکای جنوبی به معنای دزدی است.

بیشتر بخوانید:

معنی حرکت دست آرائوخو پس از اخراج مقابل پاری سن ژرمن چیست؟ شوک به بارسلونا؛ اخراج رونالد آرائوخو در بازی مقابل پاری سن ژرمن / عکس یوفا حرکت دست آرائوخو را بررسی می‌کند

حرکت عجیب مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا حال می‌تواند باعث محرومیت او شود. یوفا این جریان را مورد بررسی قرار خواهد داد و باید صبر کرد و دید که آیا به خاطر این حرکت دست، محرومیت بیشتری متوجه آرائوخو خواهد شد یا خیر. اگر یوفا بخواهد رونالد آرائوخو را مجازات کند او احتمالا با بیش از سه جلسه محرومیت از همراهی بارسلونا در رقابت‌های اروپایی روبرو شود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • احتمال محرومیت هواداران بایرن در بازی با رئال
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • کولاک السد با حزباوی و 9 گل!
  • السد 9-1 الاهلی؛ حزباوی 74 دقیقه بازی کرد
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد
  • تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!
  • شکایت رئال مادرید از خاویر تباس؛ احتمال بالای محرومیت رئیس لالیگا!
  • حزباوی در بازی سرنوشت‌ساز فصل
  • اسبقی: از حالا به السد فکر می‌کنم