Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مرتضی حمیدی افزود: درشهرستان‌های مختلف خدمت و زندگی کردم ودر هیچ شهری ضعف معابر را به این اندازه ندیدم که در عرض پنچ دقیقه بارش باران آب به داخل منازل و مغازه‌ها برود و این قابل قبول نیست که در هدایت آب‌های سطحی دچار مشکل باشیم.

وی ادامه داد: شهرداری و شورای شهر این معضل را سریعا پیگیرباشند و به صورت اصولی واساسی رفع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندارتربت جام گفت : کانال‌های غیر استاندارد در سطح شهرتوان مقابله با پنج دقیقه باران را ندارند و همه آبهابه میلان دکتر فاضل ۷ ختم شده و همه منازل این میلان زیر آب رفته و مردم دچار خسارت شدند و همه دچار بحران شدیم.

حمیدی افزود: معضل جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی قابل حل است و مسئولان در ارتباط با پرداخت خسارت اقدام کند تا مشکلات مردم بر طرف شود.


انتهای پیام // ز. ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و هوا فرمانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۷۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: با توجه به اعلام آماده‌باش در شهرداری اهواز، آتش‌نشانی برای جمع‌آوری آب‌های سطحی در آمادگی کامل قرار دارد.

کوروش سبزعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی بارندگی شدید و هشدار نارنجی سازمان هواشناسی خوزستان و با اعلام شهردار اهواز، تمام مناطق و سازمان‌های شهرداری در حالت آماده‌باش قرار گرفت.

وی افزود: سازمان آتش‌نشانی در کنار وظایف ذاتی خود که همواره در حالت آماده‌باش برای هرگونه اتفاق است، برای بارندگی پیش‌رو نیز نیروی انسانی، پمپ‌ها و ماشین‌آلات خود را در حالت آماده قرار داده است تا به محض نیاز از آن‌ها استفاده کند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: بر اساس تقسیم‌بندی صورت گرفته سازمان آتش‌نشانی وظیفه جمع‌آوری آب‌های سطحی در بهشت‌آباد را بر عهده دارد، با این حال در صورتی که در منطقه دیگری نیاز به کمک باشد این آمادگی وجود دارد که با حضور در منطقه کمک لازم در راستای رفع آب‌های سطحی توسط کارکنان آتش‌نشانی صورت گیرد.

کد خبر 750042

دیگر خبرها

  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • دزفول غرق شد!
  • آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری رفع شود
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد