Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، محمد مهدیان‌نسب، فرمانده انتظامی استان لرستان، شامگاه سه‌شنبه، 25 اردیبهشت‌ماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه استان لرستان، با اشاره به تمهیدات نیروی انتظامی لرستان در رابطه با برخورد با روزه‌خواری در ماه رمضان، گفت: حرمت ماه مبارک رمضان باید از سوی مردم نگه‌داشته شود و در این راستا نیز نیروی انتظامی اقدامات فرهنگی در این زمینه پیش‌بینی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی ازجمله جلسات انس با قرآن، تفسیر قرآن، تجوید قرآن و ... از سوی نیروی انتظامی لرستان در ایام ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: برگزاری برنامه‌های آموزشی در مساجد از سوی افسران باتجربه نیروی انتظامی از دیگر اقدامات پیش‌بینی‌شده است.
مهدیان‌نسب با اشاره به انجام کار فرهنگی امربه‌معروف و نهی از منکر از سوی این نهاد و پیش‌بینی گشت‌های انتظامی به‌خصوص گشت‌های امنیت اخلاقی، بیان کرد: نیروی انتظامی استان با کسانی‌که تظاهر به روزه‌خواری کنند برخورد می‌کند.
فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به مسافرانی که در ماه مبارک رمضان از لرستان تردد می‌کنند، گفت: در این راستا با هماهنگی پلیس اماکن عمومی و سازمان‌های متولی غذاخوری‌هایی در سطح شهرستان‌ها و جاده‌های استان از قبل پیش‌بینی‌شده تا مسافران از آن‌ها استفاده کنند.
وی تصریح کرد: گشت‌های حفاظت از منازل به‌صورت پوششی و انتظامی و تشدید اقدامات امنیتی، ترافیکی و انتظامی در شب‌های قدر از سوی نیروی انتظامی استان پیش بینی شده است.

ارتقای ساختار اداری و فیزیکی نیروی انتظامی

مهدیان‌نسب با اشاره به ارتقای ساختار اداری و فیزیکی نیروی انتظامی طی سال‌جاری، گفت: طی امسال ساختار ۲۵ کلانتری و پاسگاه انتظامی لرستان ارتقا پیدا می‌کند.
فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به احداث ۲۸ خانه‌سازمانی در مناطق محروم استان از سوی نیروی انتظامی، بیان کرد: از این تعداد ۱۰ واحد در شهرستان رومشکان، ۱۰ واحد در شهرستان چگنی و هشت واحد در شهرستان الیگودرز احداث می‌شوند.
وی با اشاره به عملکرد مطلوب نیروی انتظامی در ایام نوروز، تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته هیچ‌گونه سرقتی از مسافران نوروزی در استان نداشتیم و فضای استان به‌لحاظ امنیتی نیز بسیار مطلوب بود.
مهدیان نسب همچنین از اجرای چهار طرح عملیاتی پاک‌سازی نقاط آلوده در سطح استان طی امسال خبر داد و افزود: در لرستان ۵۰ نقطه آلوده وجود دارد که از این تعداد ۲۱ مورد مربوط به خرم‌آباد است.
فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به کاهش ۱۹ درصدی سرقت در لرستان طی دو ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، اظهار کرد: همچنین ۹۶ درصد سرقت‌های صورت گرفته در استان کشف‌شده و درزمینهٔ کشف سرقت‌ها در استان نیز ۱۸ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته‌ایم.
وی با اشاره به انهدام ۲۸ باند سرقت و دستگیری ۸۹ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار در استان طی امسال، گفت: در این مدت ۵۲۰ عملیات مبارزه با قاچاق کالا در استان اجراشده و درزمینهٔ کشف کالای قاچاق ۱۰ درصد افزایش داشته‌ایم و ارزش ریالی کالای قاچاق کشف‌شده در استان ۱۲ میلیارد تومان بوده است.
مهدیان‌نسب از اجرای ۱۸ عملیات استانی و فرا استانی کشف مواد مخدر در استان خبر داد و افزود: طی دو ماه نخست امسال ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف ‌شده است.

انهدام یازده باند مواد مخدر

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به انهدام یازده باند مواد مخدر و دستگیری سه هزار و ۵۰۰ قاچاقچی و توزیع‌کننده مواد مخدر در لرستان طی این مدت، عنوان کرد: همچنین ۳۴ هزار و ۱۶۰ عدد قرص روان‌گردان نیز در سطح استان کشف ‌شده است.
وی با اشاره به کاهش ۱۰ درصدی تصادفات فوتی در استان طی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، اظهار کرد: نزاع و درگیری در استان در این مدت ۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش‌یافته و در این حوزه اساان لرستان در رده ۲۵ ام کشور قرار دارد.
مهدیان‌نسب همچنین از کنترل ۹۲۰ سایت مجرمانه در استان خبر داد و گفت: در این زمینه ۹۲ پرونده تشکیل‌شده که از این تعداد ۵۲ فقره کشف ‌شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا لرستان اجتماعی مهدیان نسب نیروی انتظامی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۷۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از صندوقچه محافل خانگی قرآن کریم در گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با برگزاری گردهمایی سالانه فعالان قرآنی گیلان که به همت جمعیت قرآنیان این استان برای نخستین بار در کشور از صندوقچه محافل خانگی قرآن کریم با حضور، ولی‌فقیه در استان گیلان، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گیلان و جمعی دیگر از اساتید، پیشکسوتان و فعالان قرآنی رونمایی شد.

این صندوقچه با هدف تسهیل، تقویت و تشویق در برپایی محافل خانگی قرآن کریم طراحی شده و شامل ملزومات برپایی این جلسات می‌باشد.

توجه به برگزاری و تقویت محافل خانگی قرآن کریم از جمله رویکردهای مجمع قرآنی عصر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی طی سال‌های اخیر بوده که اقدامات مرتبط با آن در قالب پویش‌های #ستاره_های_زمین و #آیه_های_زندگی انجام شده است.

کد خبر 6063990

دیگر خبرها

  • رونمایی از صندوقچه محافل خانگی قرآن کریم در گیلان
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان، مامور به رحمت است
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان و برهم زنندگان نظم، مامور به رحمت است
  • سرعت عمل و برخورد بدون مماشات پلیس با مجرمان عامل بازدارندگی است
  • طرح ویژه جهاد فرهنگی برای پایتخت فرهنگی جهان تشیع
  • روزه‌خواران برای فرمایشات شما تره خرد نمی‌کنند | پلیس با آنها برخورد کند | چه پاسخی در پیشگاه خدا دارید؟
  • ویژه برنامه محافل قرآنی بهار در بهار، در سیستان و بلوچستان
  • عزم قاطع پلیس در برخورد و مبارزه با جرایم
  • برگزاری محافل قرآنی در شهرستان انگوت
  • فعال سیاسی اصولگرا: روزه‌خواری در کشور عادی شده/ پلیس با روزه‌خواران برخورد قانونی کند