Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان سنای پاکستان با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و کشتار مردم بی گناه، بیانیه صادر کردند . ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷ بین الملل آسیا-اقیانوسیه پاکستان و هند نظرات

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از داون نیوز، تمام نمایندگان سنا با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین علیه آن بیانیه‌ای صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: نمایندگان سنای پاکستان ظلم و کشتار مسلمانان مظلوم فلسطین توسط رژیم جنایتکار اسرائیل را به شدت محکوم می‌کنند.

رژیم صهیونیستی طی حدود 60 سال اشغالگری خود هزاران نفر را در فلسطین به خاک و خون کشانده و مسئول این خون‌های به ناحق ریخته شده است.

اقدام آمریکا در انتقال سفارت خود به قدس اشغالی نقض آشکار قوانین بین المللی است و برای حمایت از جنایت‌های اسرائیل صورت گرفته است.

نمایندگان سنای پاکستان به شهامت و شجاعت ملت فلسطین سلام می‌فرستند و حمایت خود را از آنان اعلام می‌کنند.

آمریکا باید برای جلوگیری از کشتار بیشتر مردم غزه فورا سفارت خود را به تل آویو بازگرداند و از ایجاد تنش در قدس اشغالی جلوگیری کند.

علاوه بر این دولت هند نیز در کشتار مردم مظلوم کشمیر مسئول است و باید مانع ادامه جنایت نظامیان خود در منطقه اشغالی کشمیر شود.

پاکستان سال‌ها دشمنی با رژیم صهیونیستی را در کارنامه دارد و به همراه ایران جزو کشورهایی هستند که هنوز هم این رژیم غاصب را به رسمیت نمی‌شناسند.

در گذرنامه اتباع پاکستانی قید شده است حق سفر به مناطق مختلف فلسطین اشغالی را ندارند.

روز گذشته نیز سخنگوی وزرات خارجه پاکستان جنایات رژیم صهیونیستی و همچنین انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی را محکوم کرده بود.

انتهای پیام/.

R36461/P36446/S8,87,91/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۷۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان در ادامه عملیات‌های خود برای حمایت از مردم مظلوم غزه یک پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله موشکی قرار داد.

در بیانیه حزب الله در خصوص این عملیات آمده است: برای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی سحرگاه امروز پنج‌شنبه نظامیان دشمن صهیونیستی را در پایگاه المالکیه به صورت مستقیم هدف حمله موشکی قرار داد.

این خبر در حالی است که یک پهپاد ارتش اشغالگر خانه‌ای را در اطراف شهرک مرکبا در جنوب لبنان هدف قرار داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم اعلام کردند که آژیرهای خطر در شماری از شهرک‌های صهیونیستی در منطقه الجلیل غربی در شمال فلسطنی اشغالی از بیم حمله پهپادی از جنوب لبنان به صدا درآمد.

کد خبر 6081928

دیگر خبرها

  • حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» رژیم صهیونیستی
  • نمایندگان کنگره آمریکا: اسرائیل با سلاح‌های آمریکایی قوانین را نقض می‌کند
  • اصابت موشک‌های حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی
  • تصویب چند لایحه علیه ایران در مجلس نمایندگان آمریکا
  • مقاومت لبنان پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید
  • رژیم صهیونیستی در غزه شکست خورد
  • فلسطین: دستگیری و شکنجه کودکان توسط اسراییل محکوم است
  • حمله جدید حزب الله لبنان به مرگیلوت در شمال فلسطین اشغالی
  • انفجار در طبریا در شمال فلسطین اشغالی