Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@17:09:29 GMT

الحوثی: طوفان قاطعیتی برای حمایت از قدس مشاهده نکرده‌ایم

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۴۸۰۹۵

الحوثی: طوفان قاطعیتی برای حمایت از قدس مشاهده نکرده‌ایم

رئیس کمیته عالی انقلابی یمن در اشاره به سرکوب فلسطینیان توسط نیروهای اشغالگر صهیونیستی، متذکر شد دولت‌هایی که جنگ علیه یمن را به راه انداختند علیه اسرائیل و در حمایت از قدس کاری انجام نمی‌دهند. ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، «محمدعلی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن، عصر سه‌شنبه طی یک سخنرانی در مراسمی، که در صنعا با عنوان «مرگ بر آمریکا و اسرائیل، زنده باد قدس»، برگزار شد، خواستار تشکیل ارتش عربی و اسلامی برای یاری ملت فلسطین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الحوثی تأکید کرد که قضیه فلسطین، قضیه اول امت است و بر تمامی ملت‌های عربی و اسلامی واجب است که از قضیه فلسطین حمایت کنند و تمامی آزادگان جهان عرب و اسلام نیز برای احیای حقوق فلسطینیان متحد شوند.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن به ملت مقاوم و آزاده فلسطین ایستادگی شرافتمندانه آنها در مقابل رژیم اسرائیل را تبریک گفت.

الحوثی با اشاره تلویحی به سکوت رژیم‌های سعودی و امارات در مقابل جنایات صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان، گفت: «چرا طوفان قاطعیتی برای قدس و شکستن محاصره فلسطینیان مشاهده نکرده‌ایم و ائتلافی برای حمایت از برادران فلسطینی‌مان ندیده‌ایم؟! در حالی‌که ائتلافی علیه ملت یمن با هدف اعاده "مشروعیت ادعایی شخصی" را مشاهده می‌کنیم! چرا کشورهای متجاوز در دفاع از قضیه قدس مشارکت نمی‌کنند؟!»

وی متذکر شد: «طوفان قاطعیت و عزم باید فقط ضد دشمن امت اسلامی باشد. اداره کنندگان جنگ در جهان عرب سرویس های اطلاعاتی اسرائیل و آمریکا هستند.»

انتهای پیام/

R1016196/P36446/S8,90,1115,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۸۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد | ما از حقوق اصلی ملت خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد

به گزارش همشهری آنلاین، «ابوعبیده» سخنگوی نظامی گردانهای عزالدین القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) امروز سه‌شنبه به مناسبت گذشت ۲۰۰ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی، پیام ویدئویی منتشر کرد.

ابوعبیده با اشاره به اینکه اسرائیل پس از عملیات طوفان الاقصی به جز رسوایی و ننگ، چیزی عایدش نشده است، گفت: ۲۰۰ روز گذشت و ارتش اسرائیل همچنان در باتلاق غزه گرفتار مانده و فقط مشغول کشتار و تخریب بیشتر است.

وی با بیان اینکه هیچ افقی پیش روی اسرائیل وجود ندارد تا بتواند اسرای خود را آزاد کند، ادامه داد: مقاومت همچنان در غزه پابرجاست. حملات ما به دشمن نیز ادامه خواهد داشت و نوع جدیدی به خود خواهد گرفت.

سخنگوی القسام، ادعای اسرائیل درباره نابودی مقاومت فلسطین را دروغ خواند و گفت: دشمن در تلاش است این توهم را برای جهان ایجاد کند که همه گروههای مقاومت را از بین برده، ولی این، یک دروغ بزرگ است.

ابوعبیده تنها دستاورد اسرائیل را کشتارهای جمعی و تخریب عنوان و تصریح کرد: ارتش اسرائیل فقط بر کشتار کودکان و غیر نظامیان و نبش قبور متمرکز شده است. به هر حال، ما از حقوق اصلی ملت خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد که در صدر آن، خروج ارتش اسرائیل، شکست محاصره [غزه] و بازگشت آوارگان قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه مقاومت فلسطین، ابهت اسرائیل را در طی ۶۰ دقیقه در عملیات طوفان الاقصی در هم شکست، خاطر نشان کرد: دشمن اسرائیلی طی ۲۰۰ روز نتوانسته است هیچ دستاوردی داشته باشد.

سخنگوی القسام ضمن قدردانی از حملات نیروهای مقاومت لبنان، عراق و یمن به مواضع رژیم صهیونیستی، گفت: حجم و ماهیت پاسخ جمهوری اسلامی ایران [به اسرائیل] قواعد جدیدی وضع کرد و محاسبات دشمن را به هم ریخت.

کد خبر 846755 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد | ما از حقوق اصلی ملت خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • برگزیدگان پویش همپای طوفان معرفی شدند
  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند
  • تثبیت قدرت ایران در خاورمیانه/ هیچ اقدامی علیه منافع ملی ما بی پاسخ نخواهد ماند
  • درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل
  • تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی
  • اسرائیل برای فلسطینی‌ها حق حیات قائل نیست