Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بیمه سلامت ایران با اعلام اینکه پرداخت بدهی‌های این سازمان به داروخانه‌های به روز شده است، ادامه داد: طی دو روز گذشته 1000 میلیارد تومان به ارائه‌دهندگان خدمت پرداخت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، طاهر موهبتی چهارشنبه‌شب در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه که در اداره‌کل بیمه سلامت مازندران برگزار شد از راه‌اندازی سامانه 1666 به عنوان راهکار جدید بررسی شکایات مردمی در سازمان بیمه سلامت خبر داد و اظهار کرد: این سامانه تا پایان خردادماه امسال راه‌اندازی می‌شود که به صورت هوشمند بوده و افراد می‌توانند شکایات خود را به صورت صوتی ثبت کنند و کد پیگیری و شناسایی نیز به آنها ارائه می‌شود و پس از دریافت، شکایت به اداره کل مربوطه ارجاع داده می‌شود تا بررسی و پاسخ آنها داده می‌‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از زیرپوشش بودن 40 میلیون ایرانی در بیمه سلامت خبر داد و تصریح کرد: از این جمعیت 22 میلیون روستایی هستند و 50 درصد جمعیت مازندران زیرپوشش بیمه سلامت هستند.

مدیرعامل بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه 34 میلیون نفر در کشور زیرپوشش بیمه رایگان هستند، خاطرنشان کرد: در این بخش در مازندران 800 هزار نفر بیمه رایگان شدند.

این مسئول در بخش دیگری گریزی به حوزه بیماران خاص زد و گفت: 63 هزار و 500 نفر در کشور و حدود 4 هزار نفر در مازندران جزء بیماران خاص هستند که در کشور سالانه 900 میلیارد تومان برای بیماران خاص هزینه می‌شود و بیشترین هزینه بیماران خاص مربوط به بیماران دیالیز با 450 میلیارد تومان است که 16 هزار و 300 نفر را شامل می‌شوند.

موهبتی با اعلام اینکه پرداخت بدهی‌های این سازمان به داروخانه‌های به روز شده است، ادامه داد: طی دو روز گذشته 1000 میلیارد تومان به ارائه دهندگان خدمت پرداخت شد.

وی اظهار کرد: پرداخت بدهی به دانشگاه‌های علوم پزشکی به پنج الی 6 ماه و به بخش خصوصی از 12 ماه به پنج ماه کاهش یافته است.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به ادامه روند مطالبات ارائه دهندگان خدمت گفت: یکی از چالش‌های جدی سازمان بیمه سلامت تامین منابع مالی است اما امسال تصمیم جدی گرفته شد تا پرداخت‌ها منظم شود.

این مسئول با اعلام اینکه در حال پیگیری 4 هزار و 750 میلیارد تومان اسناد خزانه هستیم، ادامه داد: نباید هیچ‌گونه خد‌شه‌ای در ارائه خدمت به مردم وارد نشود و باید با همراهی ارائه دهندگان خدمات از سلامت مردم صیانت کنیم.

موهبتی با اشاره به اینکه حذف دفترچه‌ها در بیمارستان‌های دولتی آغاز شده است، گفت: تاکنون در 290 بیمارستان دولتی این طرح شروع شده است و به 606 بیمارستان دولتی می‌رسد و نسخه‌نویسی الکترونیکی می‌شود.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!

به گزارش بورس تابناک به نقل از  نبض بورس، الیاس طهماسبی | در تاریخ ۱۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ قراردادی با موضوع ارائه خدمات کارگزاری بیمه فی‌مابین شرکت بیمه تجارت نو و کارگزاری رسمی بیمه مهرآفرینان‌اسطوره‌بین‌الملل منعقد می‌گردد که در ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۷ نیز الحاقیه‌ای درخصوص چگونگی اجرای تعهدات بیمه‌گر با توافق طرفین ضمیمه قرارداداصلی می‌شود. پس از گذشت چندین سال دو طرف بر سر تعهدات قراردادی از قبیل کارمزد خدمات انجام شده به اختلاف رسیدند که موضوع منجر به دعوی حقوقی و صدور حکم مرجع قضایی شد. پس از یک سال اجرائیه حکم صادر گردید؟ ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J2r

دیگر خبرها

  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • دونگ کوای ؛ جینسنگ زنانه و نسخه ای که می تواند خطرناک باشد(+عکس)
  • تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»
  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • چاپ هفت و نیم میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • الکترونیکی شدن ۴۷۷,۰۰۰ پروانه کسب کاغذی تا ۱۵ اردیبهشت ماه
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل