Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، فرهاد قائمی درباره شرایط تیم ملی والیبال ایران برای حضور در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال اظهار داشت: تمرینات پرفشاری را برگزار می‌کنیم. در دو نوبت صبح و عصر با تمرکز بالا زیر نظر کادر فنی کار می‌کنیم و همه یک هدف داریم که آن هم شاد کردن دل ملت ایران است.

وی درمورد بازی‌های دوستانه ایران پیش از حضور در لیگ ملت‌های والیبال خاطرنشان کرد: لیگ‌های اروپایی تا همین چند روز پیش جریان داشت و تیم‌های ملی نفرات اصلی خود را در اختیار نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعاً بازی با تیم‌های ملی که بازیکنان اصلی خود را در اختیار ندارند چندان فایده‌ای ندارد. با توجه به این شرایط کادر فنی دو بازی دوستانه با تیم ملی صربستان را در دستور کار خود قرار داده که می‌تواند به آمادگی و هماهنگی بازیکنان کمک کند.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران با اشاره به جوانگرایی در ترکیب تیم ملی خاطرنشان کرد: از زمانی که کولاکوویچ هدایت تیم ملی را برعهده گرفته است بازیکنان جوانی به اردوی آمده‌اند. سرمربی تیم ملی نفراتی را که در لیگ برتر درخشیده بودند را به اردو آورد تا از نزدیک شرایط آنها را ببیند. 

قائمی ادامه داد: باید به این بازیکنان زمان داد تا رفته‌رفته با تجربه شوند. تجربه زمانی حاصل می‌شود که بازیکنان بتوانند در تورنمنت‌های مختلف طعم پیروزی و شکست را بچشند. بدون شک وقتی تیمی دچار جوانگرایی می‌شود نوساناتی هم خواهد داشت که کادر فنی باید آن را مدیریت کند. به نظرم بازیکنان جوانی که به تیم ملی دعوت شده‌اند شایسته هستند و باید منتظر درخشش آنها بود.

مرحله مقدماتی لیگ ملت های والیبال سال 2018 مردان در مدت پنج هفته و در 20 گروه برگزار می‌شود. تیم‌های فرانسه، ایران، ایتالیا، آرژانتین، چین، برزیل، روسیه، لهستان، صربستان، آمریکا، آلمان و ژاپن 12 تیم اصلی و ثابت برای هفت سال در گروه مردان لیگ ملت های والیبال هستند و تیم‌های استرالیا، کره‌جنوبی، کانادا و بلغارستان در سال 2018 سهمیه به دست آوردند.

مرحله مقدماتی این رقابت‌ها از چهارم خردادماه شروع می‌شود و تا سوم تیرماه ادامه خواهد داشت که تیم ملی والیبال ایران در هفته پنجم (یکم تا سوم تیرماه) میزبان تیم‌های آلمان، بلغارستان و کره‌جنوبی در تهران است. پیام رسان سروش پیام رسان ایتا پیام رسان بله اینستاگرام

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۸۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL

تیم ملی والیبال کوبا در هفته نخست لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ برخی بازیکنان تاثیرگذار خود را در اختیار ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی کوبا در هفته‌های اول و دوم لیگ ملت‌های والیبال 2024 غایبان صحب نامی خواهد داشت که مسیر راهیابی به المپیک را برای این تیم سخت خواهد کرد.

هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست

آریل ساینس، رئیس فدراسیون والیبال کوبادر نشستی خبری اظهار داشت: سرمربی ما در لیگ ملت‌ها قادر به استفاده از همه بازیکنان خود نیست. خسوس هررا که در تیم پروجا بازی می‌کند، برای درمان مصدومیت زانو، تقاضای 2 هفته استراحت کرده است. الخاندرو گونسالس و میگل گوتیرس نیز در هفته‌های اول و دوم نمی‌توانند همراه تیم ملی کوبا باشند.

کوبا، هلند، ترکیه و ایران، تیم‌هایی هستند که برای راهیابی به المپیک 2024، همچنان کورسویی از امید در صورت کسب نتایج خارق‌العاده در لیگ ملت‌ها دارند.

تیم ملی ایران در هفته نخست لیگ ملت‌ها از ساعت 3:30 بامداد 6 خرداد 1403 در برزیل به مصاف کوبا می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • مربی سرشناس عاشق هندوانه‌های ایران شد | از اینکه ایرانی‌ها کنار غذاهایشان خیارشور می‌گذارند تعجب کردم!
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح