Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@17:27:42 GMT

۴شرط مهم برای تمدید فعالیت کارکنان قراردادی

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۴۸۶۵۰

۴شرط مهم برای تمدید فعالیت کارکنان قراردادی

یک مقام مسئول گفت: تمدید قرارداد این کارمندان مشروط به دارا بودن مجوز به کارگیری وزارتخانه یا سازمان مربوط است. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با توجه به سوالات و استعلاماتی که برخی سازمان‌ها و ادارات در خصوص تمدید قرارداد نیرو‌های قراردادی، انجام کار معین و مشخص در سال ۱۳۹۷ از مدیران دولتی داشته اند، یک مقام مسئول با ارسال دستورالعملی متذکر شده است، تمدید قرارداد این کارمندان مشروط به دارا بودن مجوز به کارگیری وزارتخانه یا سازمان مربوط و سپس سازمان اداری و استخدامی، رضایت از عملکرد، تامین اعتبار حقوق و مزایا و ثبت و صدور قرارداد از طریق سامانه ملی اعلام شده، مجاز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منبع: خراسان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کارکنان قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۸۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود

در سایه علاقه بیانکونری، زاکانی در پایتخت ایتالیا می‌ماند

طرفداری | به گزارش فابریتزیو رومانو، ماتیا زاکانی در آستانه تمدید قراردادش با لاتزیو قرار دارد. بیانکوچلستی می‌خواهد قرارداد فعلی این وینگر ۲۸ ساله و ملی‌پوش که در تابستان ۲۰۲۵ به اتمام می‌رسد را تا سال ۲۰۲۹ تمدید کند.

ماتیا زاکانی در فصل جاری ۳۱ بازی برای لاتزیو انجام داده و آمار 5 گل و ۱ پاس گل را به ثبت رسانده‌است. این بازیکن ایتالیایی مورد توجه یوونتوس نیز قرار گرفته بود اما در نهایت تصمیم گرفت به پیشنهاد تمدید قرارداد لاتزیو چراغ سبز نشان دهد.

یوونتوس پیگیر وضعیت ماتیا زاکانی و آلوارو موراتا

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • متس هوملس آماده تمدید قرارداد با دورتموند
  • گوگل کارمندان معترض به همکاری با اسرائیل را اخراج کرد!
  • حرکت جنجالی گوگل/ اخراج کارمندان معترض به همکاری با اسرائیل
  • گوگل ۲۸ کارمند خود را پس از اعتراض به همکاری با دولت اسرائیل اخراج کرد
  • اعتراض کارمندان گوگل به همکاری این شرکت با اسرائیل
  • دستگیری 9 کارمند گوگل به دلیل اعتراض به قرارداد با رژیم اسرائیل + عکس
  • گوگل کارمندان مخالف همکاری با رژیم اسرائیل را اخراج کرد
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل قم را حل کند
  • تحصن کارمندان گوگل در اعتراض به همکاری این شرکت با رژیم صهیونیستی