Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@10:17:53 GMT

عکس/ کل کل گلرهای استقلال و ذوب آهن!

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۴۸۹۹۶

عکس/ کل کل گلرهای استقلال و ذوب آهن!

کامنت سید حسین حسینی زیر پست رشید مظاهری، که بی جواب نماند و به کل کل حسینی و مظاهری زیر پست گلر استقلال منجر شد و همچنین حمایت رحمتی از حسینی را در پی داشت!

کامنت سید حسین حسینی زیر پست رشید مظاهری، که بی جواب نماند و به کل کل حسینی و مظاهری زیر پست گلر استقلال منجر شد و همچنین حمایت رحمتی از حسینی را در پی داشت!

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه خروج آمریکا از برجام حمایت از کالای ایرانی استقلال دروازه بان ذوب آهن اصفهان سید حسین حسینی سید مهدی رحمتی فوتبال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۸۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت و جریمه نقدی برای رحمتی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون، کمیته انضباطی اعلام کرد:  در خصوص گزارش واصله علیه کیانوش رحمتی مربی تیم استقلال تهران مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز پس از بازی دو تیم استقلال تهران و شمس آذر قزوین در تاریخ ۳۱ فروردین در ورزشگاه آزادی باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به بازبینی فیلم مربوط به رفتار موضوع گزارش تخلف انتسابی به مشارالیه که علی رغم ابلاغ مصون از دفاع باقیمانده است محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی با لحاظ ماده ۹۴ این مقررات به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز بلحاظ تحقق مسئولیت تضامنی موضوع ماده ۵۰ مقررات موصوف به پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.   رأی صادره قابل اجرا و قطعی است.

دیگر خبرها

  • رحمتی مربی استقلال محروم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی برای رحمتی
  • رای کمیته انضباطی برای کیانوش رحمتی اعلام شد
  • حمایت ویژه از سیدحسین: باشگاه پشت او دربیاید
  • کمیته انضباطی فدراسیون دروازه بان استقلال را فراخواند
  • احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به رحمتی
  • حرکت مربی استقلال جنجالی شد
  • تصمیم جدید در مورد رفتار توهین آمیز مربی استقلال
  • احضار کاپیتان استقلال به کمیته انضباطی به خاطر یک مصاحبه/ فرصت ۴۸ ساعته به دستیار نکونام
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی