Web Analytics Made Easy - Statcounter

حدود ساعت ۱۹ شب دوشنبه با آغاز بارندگی‌های گسترده و سیل‌آسا در مشهد، آبگرفتگی‌های گسترده‌ای در سراسر مشهد رخ داده است در همین راستا فعالان توئیت نشین مشهد نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد،  از حدود ساعت 19 دیشب با آغاز بارندگی‌های گسترده و سیل‌آسا در مشهد، آبگرفتگی‌های گسترده‌ای در سراسر مشهد رخ داده است تا جایی که موجب غافلگیری شهروندان و اختلال در عبور و مرورمردم نیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری مشهد طی سال های گذشته تلاش کرده نقاطی که در بارندگی ها دچار آبگرفتگی می شوند را اصلاح کند اما این مشکل همچنان ادامه دارد و از شب گذشته نقاط مختلف مشهد با آبگرفتگی های همراه شده است که این اتفاق مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.

هواشناسی خراسان رضوی از چند روز پیش در خصوص بارش های رگباری در مشهد هشدار داده بود اما باز هم غافلگیری در این موضوع توسط مسئولین مشخص بود!

آبگرفتگی ۱۸ منزل مسکونی و مغازه به دلیل بارش باران در مشهد

خلیل‌الله کاظمی، معاون خدمات و محیط زیست شهرداری مشهد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: شب گذشته به دلیل سرریز شدن کال قره‌خان ۱۱ منزل مسکونی و ۷ مغازه در دو خیابان فرعی بولوار شیرودی دچار آب گرفتگی شدند که مشکل رفع شده است.

وی افزود: دوشنبه شب شدت بارش ها در محدوده احمدآباد، کوهسنگی و قسمتی از منطقه ۹ مشهد بیشتر بود به صورتی که  در کمتر از ۴۵ دقیقه ۳۶ میلیمتر بارندگی در این مناطق گزارش شده است.

کاظمی خاطرنشان کرد: به منظور رفع مشکلات احتمالی با آغاز بارش باران از شب گذشته ۶۵ دستگاه خودروی مخصوص جمع‌آوری آب‌های سطحی و ۶۰۰ نیروی کارگری در سطح مناطق آماده‌باش هستند. 

باتوجه به بارش باران در مشهد کاربران فضای مجازی با واکنش به این موضوع مطالبی را در فضای مجازی منتشر کردند؛

کاربر امیر با توجه به شدت بارش باران در مشهد نوشت: یک جوری بارون میاد که انگار می خواهد #پلاسکو رو خاموش کنه #مشهد #باران

پوریا هم با واکنشی طنز با بارش باران در مشهد نوشت: همچی #مشهد داره بارون میاد که بعد از هفته ها نشستن ماشین، نتیجه ی زحمت هامو دیدم:)))

کاربر هازل هم با اشاره به سیل مشهد نوشت: ‏بالاخره نمردم و توی مرکز شهر #مشهد‬⁩ سیل ُ دیدم.‏اگه تا زانو پامون توی آب‌گل نبود٬ چیز جذّابی به نظرم می‌رسید.‏خسته‌نباشی ⁧‫#شهردار‬⁩ ٬ درود بر تو ای #شورای_شهر‬⁩ تَکراری.

طوقی هم با واکنش به وضعیت مشهد در شب گذشته نوشت: زیر ساخت های مشهد یک طوری که با چند ساعت بارون میشه ونیز

کاربر جوجه ی خیس هم با انتقاد از شهرداری مشهد نوشت: همزمان وقتی داریم دعا میکنی بارون بیاد باید یه دعا بکنیم سیل راه نیوفته :/

پ ن: #شهرداری_مشهد اونقدر خیابون ها رو داغون ساخته که با یه نم بارون سیل راه میوفته.

ام تی هم با اشاره به خسارت های بارش باران در مشهد نوشت: ‏مشهد حدود ۱۲ ساعته داره بارون میاد و هنوز هم قطع نشده. به برخی خونه‌ها خسارت‌هایی وارد شده، خیابون‌های زیادی دچار آب‌گرفتگی شدن و ....‏دعا کنین شاهد اتفاق بدی در استانمون نباشیم.

بهروز ریاضی هم نوشت: ‏لپ تاب و گوشی ام زودتر از من برای ⁧‫#رمضان‬⁩ آماده شدند. اولی با ریست کامل ویندوز، دومی با ریست فکتوری. کاش من هم زیر بارانِ امروز مشهد ریست شوم... الهی شکر!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مشهد باران شدید هواشناسی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از فردا سه شنبه هوای استان بارانی می‌شود، گفت: بیشترین فعالیت سامانه بارشی برای اواخر هفته جاری پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

شهرکرد خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

وی افزود: آسمان استان امروز صاف تا کمی ابری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بارش باران در برخی نقاط فارس
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • آغاز بارش باران از چهارشنبه در استان همدان
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • تصاویر سرریز شدن سد بر اثر شدت باران در خراسان
  • ببینید | تصاویری از سرریز شدن سد سنگی ملاتی پس از بارش باران